IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota превръща новата Corolla в кошмар за електромобилите

С помощта на китайците от BYD хибридът ще предлага над 2100 км автономност

Дванадесетото поколение на Toyota Corolla вече има зад гърба си цели 6,5 години, така че японската компания вече мисли за неговия наследник. Според последните информации този модел ще притежава една много важно качество, което трябва да му даде голямо предимство на пазара.


Toyota


Новата Corolla ще поучи модерен дизайн, но най-важната промяна ще бъде в задвижващата система. Моделът ще премине от сегашния самозареждащ се хибрид към plug-in хибридна система, която ще осигури огромна автономност. И за нея ще се използва помощ от чужди компании.

Както е известно, Toyota, съвместно с Mazda и Subaru, разработва цяло семейство нови задвижващи агрегати, като в случая използваният досега 1,8-литровият двигател на Атина ще бъде трансформиран в 1,5-литров блок, който ще се използва както при стандартния хибрид, така и при PHEV.


Toyota


Бъдещата Corolla, която ще продължи да се продава като седан и комби (Touring Sports), ще има максимална мощност от 100 к.с. във вариант на хибрида, но ще добави турбо, за да достигне 180 к.с. при plug-in хибрида, възползвайки се от технологията за електрификация на китайския BYD. С помощта на неговите мощни батерии новата Corolla ще постигне максимален пробег до 2100 км с пълен резервоар и заредена батерия.

В Toyota са убедени, че подобни показатели ще помогнат на Corolla да се справи не само с хибридите, но и с чистите електромобили. Не е за пренебрегване и фактът, че Corolla е най-продаваният автомобил в историята и отдавна се е доказал като един от най-надеждните, което го прави в предпочитан избор на много места по света.


0 от 500
  • #33
    2 rate up comment 2 rate down comment
    До 29 ( преди 1 месец )
    Гостенино, какво да признавам като половината от тези са доказателство за функционалната ти неграмотност и не разбирането на прочетеното, а другата половина са резултат на пълната ти неграмотност да не разбереш пета година, че посоката на въртящия момент, мощността, тока и други физични величини зависи дали стойността им е положителна или отрицателна. Точно както че горивото няма мощност А енергия която се измерва в киловатчас. Пълен *** си отвсякъде. Ако не една ще е друга неграмотност
  • #32
    3 rate up comment 4 rate down comment
    до 28 ( преди 1 месец )
    Явно авторът е искал да подчертае, че технологиите на Тойотка са от древността, което си е точно така.
  • #31
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Popa ot razgrad ( преди 1 месец )
    Тия производители не са разбрали основния проблем на потребителите: хората искат нещо просто за ползване, не искат сложни и скъпи технологии, хората не искат да се занимават с никакви зареждания...или ДВГ или електричка която да осигури поне 800 км пробег с 5 минутно зареждане...plugin хибридите са двойна беля...
  • #30
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Гост ( преди 1 месец )
    Теслю ми ползва Ника в #22.Нищо ново от многониковата тротинетка.
  • #29
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Гост ( преди 1 месец )
    Теслю си признавал грешките? Кога е било това? Отрицателна мощност, мощност в квтч, еластичен колянов вал, чугуна бил желязна руда с високо съдържание на въглерод, ултра твърдата и мега еластична стомана, геометричната прогресия всяка година по 50% ръст на Тесла.Кое от всичко това си признал адреналинке електричке?
  • #28
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Я ми кажеъе пак за "1.8 литровия двигател на Атина" :)))))
  • #27
    4 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Гледам новият CHR, сещам се и за новият Приус, та що за грозотия ще е новата Корола как мислите?
  • #26
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Чичо Кольо ( преди 1 месец )
    За тези които знаят как да ползват Google и са пишат поне малко на английски, могат съвсем лесно да открият, че Тойота и BYD са равностойни съсобственици на R&D company. Компания която са започнали още през 2020 с цел разработване на нови battery electrified vehicles!!! Не е изненада, че работят заедно. BYD се учат от качеството на японците, а Тойота от опита с батериите на китайците. Интересно
  • #25
    5 rate up comment 7 rate down comment
    До 21 от 19 ( преди 1 месец )
    За разлика от вас сектантите на Toyota, аз винаги съм си признавал грешките. Ето сега ще си призная, че повярвах на тази статия, защото в общи линии не се интересувам много от Toyota и от хибриди. Но пък след като питаш, потърсих заради тебе и се оказа че си прав. Не било батерии, а направо копират целия хибрид. Ето ти заглавие на статия защото трият линкове If you can't beat them: Toyota to use BYD's plug-in hybrid tech for new models coming in the next three years - report лесно ще я намериш.
  • #24
    0 rate up comment 7 rate down comment
    До 23 ( преди 1 месец )
    Пишколапковци са *** и баща ти