IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota превръща новата Corolla в кошмар за електромобилите

С помощта на китайците от BYD хибридът ще предлага над 2100 км автономност

Дванадесетото поколение на Toyota Corolla вече има зад гърба си цели 6,5 години, така че японската компания вече мисли за неговия наследник. Според последните информации този модел ще притежава една много важно качество, което трябва да му даде голямо предимство на пазара.


Toyota


Новата Corolla ще поучи модерен дизайн, но най-важната промяна ще бъде в задвижващата система. Моделът ще премине от сегашния самозареждащ се хибрид към plug-in хибридна система, която ще осигури огромна автономност. И за нея ще се използва помощ от чужди компании.

Както е известно, Toyota, съвместно с Mazda и Subaru, разработва цяло семейство нови задвижващи агрегати, като в случая използваният досега 1,8-литровият двигател на Атина ще бъде трансформиран в 1,5-литров блок, който ще се използва както при стандартния хибрид, така и при PHEV.


Toyota


Бъдещата Corolla, която ще продължи да се продава като седан и комби (Touring Sports), ще има максимална мощност от 100 к.с. във вариант на хибрида, но ще добави турбо, за да достигне 180 к.с. при plug-in хибрида, възползвайки се от технологията за електрификация на китайския BYD. С помощта на неговите мощни батерии новата Corolla ще постигне максимален пробег до 2100 км с пълен резервоар и заредена батерия.

В Toyota са убедени, че подобни показатели ще помогнат на Corolla да се справи не само с хибридите, но и с чистите електромобили. Не е за пренебрегване и фактът, че Corolla е най-продаваният автомобил в историята и отдавна се е доказал като един от най-надеждните, което го прави в предпочитан избор на много места по света.


0 от 500
  • #37
    3 rate up comment 3 rate down comment
    РУК ( преди 1 година )
    И митиче,освен,че си функционално и икономически неграмотен,очевидно си общо неграмотен!Първоизточника на хибридите на BYD е общата им фирма с Тойота!А Тойота правят хибриди още преди ти да имаш книжка!Едно поколение хибридна система я ползват над 10 години!Което е рентабилно и устойчиво(дето псевдо еко влектриците ви е много модерно)Както любимата ти тесла не сменят моделите и батриите всеки 6 месеца,а вече 15 години кретат с 4 модела!
  • #36
    3 rate up comment 4 rate down comment
    До 35 ( преди 1 година )
    Задължително е да спираш на всяка бензиностанция, да ядеш сандвичи, да пикеш, да се изкъпеш, да си провериш всичките имейли на лаптоп и да седиш минимум 40мин. за да докажеш, че с електричка не те бърка да правиш същото! Хибрида можеш да го зареждаш когато искаш!Искаш икономия зареждаш, не искаш икономия,зареждаш когато ти кефне!Когато с едно зареждане на бензин и батерия минаваш 2100км,защо да зареждаш всеки ден?!Я сметни в лева колко струва 60л бензин и 35квч за 2100км и колко 20квч/100!
  • #35
    2 rate up comment 2 rate down comment
    До 31 ( преди 1 година )
    Попе, този път съм напълно съгласен с тебе. Неграмотниците които вече няма какво да измислят вече е напълно се омотаха и не знаят как да замажат предишните си твърдения. Хем обясняват, че няма достатъчно заряднои къде да зареждат електромобил веднъж на 2 седмици, хем препоръчват да си купиш хибрид който трябва да зареждаш всеки ден и съответно трябва да 15 пъти повече зарядни. Разликата е че електромобила може да го зареждаш всеки ден, но може и да не го зареждаш. За хибрида е задължително!
  • #34
    2 rate up comment 2 rate down comment
    До 30 ( преди 1 година )
    Крадеца вика дръжте крадеца. Ти въобще не се опитваш да пишеш от мое име с идиотските никове. Но пък от няколко дни се забавлявам как на няколко човека викат тесльо А аз съм влизал два три пъти по за няколко минути. Очевидно ви се виждам в лицето на всеки образован човек, който ви посочва грешките или говори за същите факти от реалността като мен.
  • #33
    2 rate up comment 2 rate down comment
    До 29 ( преди 1 година )
    Гостенино, какво да признавам като половината от тези са доказателство за функционалната ти неграмотност и не разбирането на прочетеното, а другата половина са резултат на пълната ти неграмотност да не разбереш пета година, че посоката на въртящия момент, мощността, тока и други физични величини зависи дали стойността им е положителна или отрицателна. Точно както че горивото няма мощност А енергия която се измерва в киловатчас. Пълен *** си отвсякъде. Ако не една ще е друга неграмотност
  • #32
    3 rate up comment 4 rate down comment
    до 28 ( преди 1 година )
    Явно авторът е искал да подчертае, че технологиите на Тойотка са от древността, което си е точно така.
  • #31
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Popa ot razgrad ( преди 1 година )
    Тия производители не са разбрали основния проблем на потребителите: хората искат нещо просто за ползване, не искат сложни и скъпи технологии, хората не искат да се занимават с никакви зареждания...или ДВГ или електричка която да осигури поне 800 км пробег с 5 минутно зареждане...plugin хибридите са двойна беля...
  • #30
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    Теслю ми ползва Ника в #22.Нищо ново от многониковата тротинетка.
  • #29
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    Теслю си признавал грешките? Кога е било това? Отрицателна мощност, мощност в квтч, еластичен колянов вал, чугуна бил желязна руда с високо съдържание на въглерод, ултра твърдата и мега еластична стомана, геометричната прогресия всяка година по 50% ръст на Тесла.Кое от всичко това си признал адреналинке електричке?
  • #28
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Я ми кажеъе пак за "1.8 литровия двигател на Атина" :)))))