IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Армейските автомобили в САЩ получават супермощна батерия

Разработката е на дъщерното дружество на General Motors - GM Defense

Компанията GM Defense разработи батерии за електрически превозни средства, които потенциално биха могли да се използват за военни цели. Подробностите бяха разкрити от изданието Teslarati. Батериите за електрически автомобили ще бъдат тествани от учени от Тексаския университет в Арлингтън и Филаделфийското звено на Центъра за наземни военни действия на ВМС на САЩ.


батерия


Министерството на отбраната на САЩ ще финансира изследването съвместно с лабораторията за импулсна енергия и енергия на UTA. Военните се надяват да разберат колко добре работят EV батериите при различни условия на зареждане и разреждане по време на мисии. Основната цел на проучването е да се определи дали търговските батерии могат да се използват за електрически превозни средства, които изискват много висока мощност.

Министерството на отбраната се надява, че въз основа на получените резултати ще бъде възможно да се направят супермощни батерии за военна употреба, способни да издържат на тежки условия на работа.

„Работата, извършена в този нов проект, ще предостави ценна информация за характеристиките на производителността и дизайна, необходими за батерии с голям капацитет. Възнамеряваме да насърчим популяризирането на енергийни технологии, които предоставят на Министерството на отбраната подобрени способности “, каза представител на GM Defense.

General Motors разработва електрически превозни средства за военна употреба, като миналата година компанията представи проекта GMC Hummer EV.

0 от 500
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    nikvalchev ( преди 5 месеца )
    Представям си Танк с батерия!? Ще стъгне ли до под кривата круша, или ше си остане с празната батерия? (:
  • #10
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Маринов ( преди 5 месеца )
    Само че американците започнаха масово да връщат електрическите *** на четири колела, които са се излъгали да купят. Заменят ги отново с коли с ДВГ. Такава е официалната статистика. Световният пазар на електрически коли се срива.
  • #9
    5 rate up comment 5 rate down comment
    До номер 6 ( преди 5 месеца )
    здравейте,Две кофи ток, по еконт, до адрес - София, ул. КозякБлагодаря предварително.Така не съм се смял отдавна, за което също благодаря, все пак имало полза от рядко тъпите индивиди
  • #8
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Popa ot razgrad ( преди 5 месеца )
    GMC Hummer Ev е едно чудовище което тежи 4,3 тона...
  • #7
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    GMC Hummer Ev е едно чудовище което тежи 4,3 тона...
  • #6
    9 rate up comment 8 rate down comment
    Довиждане двг ( преди 5 месеца )
    Щом военните гледат в тази посока значи двг-тата приключиха. Военните винаги знаят кое има смисъл. В Украйна електрическите коли се харчат чудесно. По-лесно е да опънеш кабел и заредиш отколкото да носиш 2 туби по 20 литра. Горияото е трудно преносимо и запалимо. Жици - бол.
  • #5
    5 rate up comment 4 rate down comment
    До 2 ( преди 5 месеца )
    Да, така е , затова има хибриди - караш си в задръстването на ток без да ти харчи горивото ( единственото смислено каране на ток ) - после вече си караш истински
  • #4
    6 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    При военните машини най-важното е постоянно да са в състояние да вървят и да може да тръгнат веднага. Не след малко, а сега, на момента. При селскостопанските също. Затова водещото е простотата и издържливостта. Но, нека похарчат едни милиони военните. Те имат много. Може пък цивилните да намажем някоя новост покрай техните открития, както често се случва.
  • #3
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    По начина на ползване на военните машини предполагам е много подходящо да са хибриди защото предполагам постоянно се налага да се намалява и ускорява или да се кара много бавно..
  • #2
    6 rate up comment 3 rate down comment
    До 1: ( преди 5 месеца )
    Въпреки че няма да се случи ще ти обясня защо НЕ Е смешно. Същото е като разликата между извънградско и градско шофиране. В единия случай ДВГ харчи 6, а в другия 12-15 например. Много е тъпо да ползваш ДВГ за ускорение(вече) при ниски скорости в градска среда. Изключително неефективно е, да не говорим че е самоунищожително за двигатела. Пъти по-добре е да си работи в (постоянен)режим, а елетродвигател да изнесе тази функция поне в градска среда. Магистрала е друго вече - там директна е ок.