IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla отива на съд заради катастрофа, при която загина инженер на Apple

Обвиненията срещу компанията са заради неправилна работа на автопилота

Tesla се готви за съдебен процес, свързан с фатален инцидент, в който е обвинена системата за автопилот.Това съобщава Bloomberg. Делото ще започне в щатския съд в Сан Хосе. Става въпрос за случая на Уолтър Хуанг, инженер на Apple, който загина при инцидент, когато неговият Tesla Model X напусна пътя и се блъсна в крайпътна мантинела.


Tesla катастрофа


Разследване на Федералната агенция за безопасност установи, че шофьорът вероятно е бил разсеян от видео игра на телефона си и също така посочи „ограничения" в системата на автопилота.

Автопилотът на Tesla е описан като „усъвършенствана система за подпомагане на водача, която повишава безопасността и комфорта по време на шофиране“. Компанията казва, че автопилотът позволява на автомобила да управлява, ускорява и спира автоматично, но изисква „активен надзор от водача и не прави автомобила напълно автономен“.

В делото семейството на Хуан обаче обвинява Tesla, че е причина автомобила Model X да не работи според очакванията. Твърди се, че системата за автопилот погрешка е позволила на автомобила да излезе от лентата си, тъй като не е била обучена да открива препятствия на кръстовища.

Преди това Tesla спечели две съдебни дела в Калифорния, където съдебните заседатели установиха, че катастрофите, включително фаталните, са причинени от грешка на водача, а не от системата на компанията. Впоследствие стана ясно, че инцидентът е станал през 2018 година, а сега Tesla се опитва да уреди случая преди да се стигне до дело. Съдията обаче все още не е одобрил споразумението. Изслушването трябва да се проведе тази седмица.


0 от 500
  • #8
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Гостенино ( преди 3 месеца )
    Сега и електропещи ли изникнаха, за да ти излезе опорната точка? Те какво общо имат с вентилацията и отоплението за които говореше? И дори с твоя отрицателен коефициент на интелигентност не се усещаш че колкото е по-енергоемко производството, толкова по-голям стимул имат умните богати чичковци да си произвеждат сами тока. Още не си ми дал дори хипотетичен пример Как може да не ти излезе сметката да си произвеждаш сам тока? Дай пример с някаква сметка... Ако можеш. Но ти не можеш!
  • #7
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 3 месеца )
    МитичкЕ теоритичко,провери първо колко киловата е една електропещ.Добави всички останали машини,преси,гилотини,абканти, стругове,фрези и т.н.Нито знаеш размера на цеха,не знаеш колко киловата са фотоволтаичните панели, ама се правиш на много умен, кондензатор с голям капацитет но му изтекъл електролита.
  • #6
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Гостенино ( преди 3 месеца )
    Точно както се опитваш да лъжеш, че богатият чичко за който работиш е инсталирал фотоволтаици на покрива които в Слънчев ден като днешния не могат да произведат нищо И едва захранват осветлението и вентилацията. Инсталиране 100 мегавата произвеждали 100 вата и шефа бил недоволен. Щели да започнат да произвеждат достатъчно и за зареждане на телефоните само за няколко часа в годината през особено слънчев летен ден. Вярваме ти! Как да не ти вярваме, ти си един такъв умничък и никога не лъжеш.
  • #5
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Гостенино ( преди 3 месеца )
    Толкова ли си функционално неграмотен за да не разбереш че от 5 години хейтя по автопилота на Тесла и се подигравам че всяка година обещават да е готов до края на годината по същия начин по който toyota обещава твърдотелни батерии до 3 години? Колко пъти да обяснявам че само хора с отрицателен коефициент на интелигентност като тебе могат да се доверят на този автопилот, който още не е завършен и не се знае дали някога ще бъде завършен? Най-много се подигравам на хората които плащат за него.
  • #4
    0 rate up comment 4 rate down comment
    До 2 ( преди 3 месеца )
    Когато ( ако) Тесла успее да завърши своя автопилот, няма да има значение дали ще гледаш пътя. До тогава трябва да не си добре с мозъка за да не си го гледаш. Аз също съм от тези, кой който си рови в телефонито си ровят в телефона, въпреки че нямам автопилот. Кого да съдя, ако катастрофирам? Кой ще ми е виновен? По тази логика автопилота е спасил повече хора, защото и той се намесва при опасни ситуации за които вече е обучен, а шофьорът не е реагирал защото си гледа телефона или нещо друго.
  • #3
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 3 месеца )
    Как може,не е верно.Тесла с автопилот да катастрофира.Ей сега ще кацне от Марс адреналинката електричка и ще ви разбие бустерите.
  • #2
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Преди известно време излезе един филм "Тъмни води", разказващ за тефлона в ***. Да видим, ще смее ли Холивуд, да направи филм и за тесла. Всъщност защо да е само тесла. Срещу всичко ненужно в автомобила, водещо до загуба на концентрация и от там до непоправими щети.
  • #1
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    "Твърди се, че системата за автопилот погрешка е позволила на автомобила да излезе от лентата си, тъй като не е била обучена да открива препятствия на кръстовища." А кой е твърдял, че системата е обучена за всякакви ситуации? Постоянно се набляга на обратното - системата все още се обучава и именно за това шофьорът ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва следи пътната обстановка и да се намеси при нужда. Всеки инцидент при който шофьорът се намира на задната седалка спи или блее, той си е виновен.