IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla отива на съд заради катастрофа, при която загина инженер на Apple

Обвиненията срещу компанията са заради неправилна работа на автопилота

Tesla се готви за съдебен процес, свързан с фатален инцидент, в който е обвинена системата за автопилот.Това съобщава Bloomberg. Делото ще започне в щатския съд в Сан Хосе. Става въпрос за случая на Уолтър Хуанг, инженер на Apple, който загина при инцидент, когато неговият Tesla Model X напусна пътя и се блъсна в крайпътна мантинела.


Tesla катастрофа


Разследване на Федералната агенция за безопасност установи, че шофьорът вероятно е бил разсеян от видео игра на телефона си и също така посочи „ограничения" в системата на автопилота.

Автопилотът на Tesla е описан като „усъвършенствана система за подпомагане на водача, която повишава безопасността и комфорта по време на шофиране“. Компанията казва, че автопилотът позволява на автомобила да управлява, ускорява и спира автоматично, но изисква „активен надзор от водача и не прави автомобила напълно автономен“.

В делото семейството на Хуан обаче обвинява Tesla, че е причина автомобила Model X да не работи според очакванията. Твърди се, че системата за автопилот погрешка е позволила на автомобила да излезе от лентата си, тъй като не е била обучена да открива препятствия на кръстовища.

Преди това Tesla спечели две съдебни дела в Калифорния, където съдебните заседатели установиха, че катастрофите, включително фаталните, са причинени от грешка на водача, а не от системата на компанията. Впоследствие стана ясно, че инцидентът е станал през 2018 година, а сега Tesla се опитва да уреди случая преди да се стигне до дело. Съдията обаче все още не е одобрил споразумението. Изслушването трябва да се проведе тази седмица.


0 от 500
  • #28
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 2 месеца )
    Адреналинката електричка, хайде спри да споменаваш термини ,които не разбираш.Сам си го нахъндваш.
  • #27
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Както виждаш още при първото споменаване на разход 2,5 на 100 с 50 км в час и 20 kW изходяща мощност, както и при катерене на Шипка с 15 на 100 и 30 км в час с пълна мощност веднага и на момента без да ме питате казвам точния физически термин - перпетум мобиле. А след това не се измятам от думите си. Винаги съм точен ясен и конкретен, за разлика от вас които увъртате и не давате никакъв отговор. Ако бяхте казали че това не е еластичност, а коравина дали нямаше да се съглася веднага?
  • #26
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Гостенино ( преди 2 месеца )
    Ако беше истински инженер и наистина работеше в такъв цех, нямаше да имаш толкова много липси на знания за свойствата на металите. Още като дадох примера с ламарината и огъването на лист от ножовка, един истински инженер ми каза че това не еластичност, а коравина. Това бил терминът който търся, А вие две години не споменахте нито веднъж за да ме поправите.
  • #25
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 2 месеца )
    Адреналинката електричка,оставих те умишлено да повториш няколко пъти електродъгова пещ,после да не ми се отметнеш.Нека да те оставя да се излагаш,като еластичен колянов вал, 20%х5 г =100%.
  • #24
    2 rate up comment 3 rate down comment
    До 23 ( преди 2 месеца )
    Можеше да ми отговориш на провокацията за електро дъгова пещ за топене на алуминий още от първия път, ако се беше усетил че те бъзикам и такова нещо не съществува. Но ти отне повече време докато го прочетеш в Уикипедия. Човек който говори истината и споделя знания придобити от опит никога не отказва да отговори ясно и категорично и хваща грешките на другите още в движение. Поправя ги с конкретни примери. Гост и конкретика са оксиморони. Ако имаше такива фотоволтаици и пещи щеше да им кажеш мощно
  • #23
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Гост ( преди 2 месеца )
    Само на неграмотен човек с образование от помощно училище може да му хрумне великата идея да загрява детайли за термообработка в електродъгова пещ.На теб ти е простено,аматьор си.
  • #22
    0 rate up comment 3 rate down comment
    До 21 ( преди 2 месеца )
    Най-накрая успя да видиш разликата. И хоп, мощността от мегавати намаля на киловати. Тоест мегават фотоволтаици са достатъчни.
  • #21
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 2 месеца )
    Пещите за термообработка не са електродъгови,а електросъпротивителни.
  • #20
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Всъщност тези неща дори не ме интересуваха. Интересува ме колко е мощността на електродълговата пещ за топене на алуминий и колко е мощността на електродъгувата пещ за нагряване на стоманени детайли за термообработка на въображаемия ти цех с въображаемите фотоволтаици. Вероятно излишните 2400 мегавата днес не достигаха за разтапянето на алуминия. Трябва ви нещо помощно от АЕЦ Козлодуй във въображаемия завод и затова сте изградили по-мощна централа на въглища или водород? Термоядрен реактор?
  • #19
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Гостенино ( преди 2 месеца )
    Когато аз не знам нещо питам и си признавам че не знам. Не съм като тебе специалист по всичко, който постоянно отрича съществуващи неща, включително физични закони, Но в същото време си измисля несъществуващи. Ето аз те питам как нагрявате стоманени детайли в електродъгова пещ? Все съм си представял, че дъгата директно разтопява стоманата точно както електрожен разтопява метала, но във вашата реалност вероятно не е така. Досега не бях чул и за електродъгова пещ за алуминий, но ето че научих нещо