IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla отива на съд заради катастрофа, при която загина инженер на Apple

Обвиненията срещу компанията са заради неправилна работа на автопилота

Tesla се готви за съдебен процес, свързан с фатален инцидент, в който е обвинена системата за автопилот.Това съобщава Bloomberg. Делото ще започне в щатския съд в Сан Хосе. Става въпрос за случая на Уолтър Хуанг, инженер на Apple, който загина при инцидент, когато неговият Tesla Model X напусна пътя и се блъсна в крайпътна мантинела.


Tesla катастрофа


Разследване на Федералната агенция за безопасност установи, че шофьорът вероятно е бил разсеян от видео игра на телефона си и също така посочи „ограничения" в системата на автопилота.

Автопилотът на Tesla е описан като „усъвършенствана система за подпомагане на водача, която повишава безопасността и комфорта по време на шофиране“. Компанията казва, че автопилотът позволява на автомобила да управлява, ускорява и спира автоматично, но изисква „активен надзор от водача и не прави автомобила напълно автономен“.

В делото семейството на Хуан обаче обвинява Tesla, че е причина автомобила Model X да не работи според очакванията. Твърди се, че системата за автопилот погрешка е позволила на автомобила да излезе от лентата си, тъй като не е била обучена да открива препятствия на кръстовища.

Преди това Tesla спечели две съдебни дела в Калифорния, където съдебните заседатели установиха, че катастрофите, включително фаталните, са причинени от грешка на водача, а не от системата на компанията. Впоследствие стана ясно, че инцидентът е станал през 2018 година, а сега Tesla се опитва да уреди случая преди да се стигне до дело. Съдията обаче все още не е одобрил споразумението. Изслушването трябва да се проведе тази седмица.


0 от 500
  • #18
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 1 месец )
    Адреналинката електричка,по цвета на загряването се преценява кога детайла за термообработка да се извади от пеща.Кух Теслю та дрънка.
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 1 месец )
    Адреналинката електричка, отново доказа функционална неграмотност.Не можеш да разтопиш стоманата в електропещ, захранвана от фотоволтаични панели,слънцето е ненадежден източник.При нас леем алуминиеви детайли, термообработваме стоманени.
  • #16
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Гостенино ( преди 1 месец )
    Вярно е, че не съм специалист по металообработка, затова ще ми обясниш ли как се прави термообработка в електродъгова пещ? Детайлите не се ли разтапят в нея? Ама щом си рекъл, един интелигентен човек как да не вярва на психопат който никога не е казвал истината? Това е най-умното нещо което може да направи! Да му повярва защото сега вероятно казва истината.
  • #15
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Гостенино ( преди 1 месец )
    Така и не каза колко киловата е киловата е пещта. Вероятно не си намерил информацията в Уикипедия, а е невъзможно да попиташ въображаемия богат господин, който ти е шеф. Откъде знам ли? До скоро обясняваше че стомана не може да се топи в електродугови пещи защото дори не беше чувал какво е това. Твърдеше че без въглища не може да се разтопи стомана. Сега изведнъж стана оператор на електродъгова пещ, най-големият специалист в света, който дори не може да каже с каква мощност е ! ВЕрваме ти!
  • #14
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 1 месец )
    На теоретик да обясняваш е чиста проба загуба на време.Промишлените пещи в металургията работят денонощно.За малък цех работят 8 часа.Как мислиш леем детайли и правим термообработка на стоманени детайли, адреналинка електричке?Ще загрееш електропещ на фотоволтаика на марта в сряда на високосна година.
  • #13
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Именно това е проблемът. Електромобилите ще станат масови когато цените им се изравнят с автомобилите с ДВГ. Точка. Дори няма нужда от дискусия
  • #12
    0 rate up comment 2 rate down comment
    Ел колите са скъпи ( преди 1 месец )
    Според мен, просто не могат да достигнат толкова ниска цена. Или не им е изгодно да я достигнат. Проблема е че не всички хора могат да извадят 100000лв за нова ел. кола. Ако такава струва 40000лв, ситуацията щеше да е много различна.
  • #11
    3 rate up comment 1 rate down comment
    До 10 ( преди 1 месец )
    Заради такива инженери и инженери като гост, да те е срам да кажеш че си инженер! Дето имаше един лаф от такива инженери " Като знам какъв съм инженер, ме е страх да отида на доктор"
  • #10
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Хвалипръц ( преди 1 месец )
    Егати инженера, щом е тръгнал по акъла на лъжлив нагъл Илон. Напълно заслужена награда на Дарвин.
  • #9
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Гостенино ( преди 1 месец )
    Тези електропешки не работиха ли денонощно без прекъсване 365 дни в годината? Е как точно работното време на цеха е от 8:00 до 17:00 В такъв случай? Пак психопатски изпълнения. Не помниш какво си лъгал и продължаваш да се оплиташ в лъжите си като пате в кълчища!