IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Eто я най-мощната Tesla Model 3

Версията Ludicrous получава повече мощност от BMW M3

Американският производител Tesla подготвя премиерата на най-мощната модификация на обновения Model 3, която се очаква да носи името Ludicrous. Първи снимки на електромобила без никакъв камуфлаж бяха публикувани от сайта Teslarati, който твърди, че премиерата на модела ще се състои съвсем скоро. А доказателство за това са наредените в близост екземпляри от Model 3, които обаче са покрити.


Tesla Model 3 Ludicrous


В момента обновеният Model 3 се предлага само в две версии – базова с един мотор и Long Range с два. Вариантът преди фейслифта разполагаше и с модификация Performance, която беше най-мощната и най-бърза в гамата. Именно Ludicrous ще заеме нейното място.

На снимките се виждат леко модифицирани брони с допълнителни въздухозаборници и уголемен спойлер на капака на багажника. Подробни характеристики на електрическия автомобил все още не са оповестени, но според информациите Model 3 Ludicrous (M3L) ще запази конфигурацията с 2 мотора, чиято мощност обаче ще надхвърли 600 к.с.


Tesla Model 3 Ludicrous


Това ще бъде постигнато благодарение на използването на задно разположения двигател 4D2 от Model S. Ако това е вярно, Model 3 Ludicrous ще развива 618 к.с., което е повече от BMW M3 с неговите 550 к.с. Любопитното е, че в Tesla сочат именно баварския спортен седан като конкурент, въпреки че той не е с електрическо задвижване.

Известно е още, че Model 3 Ludicrous ще получи уникални седалки тип „кофа“, различни режими на шофиране, адаптивно окачване, уникални колела, мултимедийна система с нов интерфейс и, разбира се, емблема Ludicrous отзад.


Tesla Model 3 Ludicrous


Според информациите новата топ-версията на Model 3 ще ускорява от 0 до 97 км/ч за 2,9 секунди, което е със секунда по-бързо от предишния вариант с два електромотора. За целта шофьорът ще трябва да активира специален режим на работа на силовата електроника.


0 от 500
  • #2
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Един ( преди 3 седмици )
    Уникални коли ,чакаме ги с нетърпение ,до тук са с най нисък разход за обслужване или ремонти само те ,цената им също е адекватна на фона на мерцедеси и беемвета на двойни цени ис по слаб пробег ,на китайските не вярваме ,всичките ни китайски байкове и скутери само след година с 50% деградации на батериите ,а теслата след 50000 км е само с 3% деградация !
  • #1
    8 rate up comment 0 rate down comment
    raiders ( преди 3 седмици )
    Един тестер от ауто мотор кара някаква бутикова електричка 1800к.с за 2мил. ли беше, и ускоряваше от 0 до 100 за 2.6, 2,5 по измервателните уреди ( по документи 1.9). Този човек се изцъкляше при всяко тръгване, чак на мен ми стана.лошо. Ако тази пърформанс е 2.9 отива в графа супер спортни коли. Цената със сигурност ще е добра 60к$ блазе им на собствениците. Аз със сигурност ще си купя най-скромната Тесла 3 хайдланд или обновената У, въпрос на време е и да мога да се престраша да дам 80к