IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Кои са най-губещите и най-печелившите автомобилни компании

След две години пауза Toyota се връща на върха в класацията на Automedia за нетна печалба

Пандемия, локдауни, проблеми с доставките, криза за чипове, войни: последните няколко години бяха изпълнени с всевъзможни препятствия за автомобилните производители. Но също така бяха небивало доходни за тях. Заради създадения дефицит за автомобили цените им се повишиха осезаемо; в същото хората бяха склонни да харчат повече след шоковете на 2020. В резултат на това печалбите на производителите скочиха до небето. През 2023 повечето от тези ефекти бяха вече изчерпани, но, ако се съди по традиционната класация на Automedia.bg за най-печелившите автомобилни компании, това ни най-малко не се е отразило на резултатите. Със съвсем малко изключения, автомобилната индустрия се радва на небивало финансово благополучие.
  
  
нови коли доставка
  
     
Както обикновено, класацията ни разглежда основно компаниите, които имат глобален обхват - но вече сме включили повече китайски производители след засилената им експанзия напоследък. Подреждането е на база нетна печалба за 2023 година, като трябва да имате предвид, че някои данни са консолидирани, някои са още предварителни, а в случая с японските компании става дума за прогнози, които трябва да се потвърдят едва след месец-два.
   
    
От най-губещите до най-печелившите автомобилни компании (ГАЛЕРИЯ):


 
  

0 от 500
  • #90
    1 rate up comment 2 rate down comment
    До долния ( преди 1 месец )
    Е да ама автомобилите с двг никой ги неще
  • #89
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Турбо ( преди 1 месец )
    Тесльо,аз мисля,че ще има преосмисляне на зелената сделка.Ще се продават автомобили с двг и електрички,който каквото му върши работа.
  • #88
    1 rate up comment 4 rate down comment
    До долния ( преди 1 месец )
    А ми водорода е по ефективен от дизела дизела е мъртвородена технология
  • #87
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Турбо ( преди 1 месец )
    Тесльо,аз имам гараж и правя по 30-35000 км годишно,като глоксовете ми са по 600-700 км.По твоите критерии, трябва да си купя електричка,но ти ми препоръча дизел.Преди това загуби две години да ме агитираш за Тесла.
  • #86
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 1 месец )
    Адреналинката - електричка рони крокодилски сълзи, Тойота е първа по печалби.
  • #85
    0 rate up comment 2 rate down comment
    До 83 ( преди 1 месец )
    Кажи сега ВЯРВАШ ли че модата на електромобилите ще отмине? Постоянно обяснявате как моето мнение не е вярно, само защото не ви харесва, но не казвате Какво е вашето мнение? Хайде да не се хвърляме толкова надълбоко след като не можете да погледнете по-далеч от носа си. Досега не сте отговорили за вашето мнение дали ще има срив или ръст на продажбите на електромобили тази година, а си тръгнал да говориш за 2030 и 2050 . Станат ли електромобилите по-евтини, край с хибридите. Съгласен?
  • #84
    0 rate up comment 3 rate down comment
    До 83 ( преди 1 месец )
    Обучават ли ви за патологични лъжци или така се раждате? Я ми припомни кога съм казал че toyota Ще фалира А аз ще ти дам 100 цитата където ти казвам че toyota никога няма да фалира. Защо смяташ че като и паднат продажбите и печалбите Ще фалира? Тя има четвърт трилион дълг който никога няма да върне и не е фалирала, гледай да не фалира ако продажбите или печалбите паднат. Ще уволнят един-два шефа както направиха с Тойода. Пардон ще ги повишат, за да ги махнат от поста.
  • #83
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Какво вярване, бе Мите? Да не става дума за любовници, политици или религия? Ти си налапал "вярата" и гълташ ли гълташ. Ходиш и проповядваш като мисионер-комсомолски секретар. Хората цепят мрака от продажби, но ти обясняваш, че това било фалш и късогледство, и ще загиват тези или онези. Дядо ти партийния секретар, така е обяснявал как прогнилия запад ще капитулира, щото пролетариатът е угнетен и не ходи по манифестации, но следващата петилетка ще прогледне къде е правата вяра.
  • #82
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ти да видиш. Някой се е объркал да ми сложи плюс коментар 80, преди да дочете мнението. Както виждате аз съм обективен и не крия проблемите на Тесла. Това което съм написал за mercedes и toyota е исторически вярно и всеки може да го провери. Ако си бяха продължили сътрудничеството, сега можеше да се възползват от технологиите на Тесла. За разлика от toyota, Тесла не се стреми към бройки празни патенти, но имат know how за батериите. Да не се бъркат клетки с батерии.
  • #81
    0 rate up comment 2 rate down comment
    До 79 ( преди 1 месец )
    Аз съм обективен и както виждаш винаги говоря с цифри и факти. Да съм препоръчал на някой да си купи електромобил, ако няма гараж или не кара по много километри? Посочи ми една логична причина, ако е по-евтино да си купя електромобил, защо бих карал дизел? Защото ме кефи да "пуши" или тракането? Но пак го обърнахме на искрено и лично. Въпреки че нещо ви куца искреността. Но пък упорито наблягате на личното. По възможност лични обиди и нищо конкретно по темата, която е идеологическа.