Многобройните поръчки, изпълнявани от конструкторското бюро Porsche за автомобилната индустрия на някогашния Източен блок, са добре известни (в тяхна чест на централно място в музея на Porsche стои една Lada Samara). Не толкова добре известен факт е обаче, че е съществувала съвсем реална възможност цялата съветска автомобилна индустрия да бъде създадена от Фердинанд Порше. И тогава добре познатите ни лади, волги и москвичи вероятно щяха да изглеждат по друг начин. Нека си припомним дългата история на партньорствата между Porsche и съветската автоиндутрия.
Непознатата съветска история на Porsche (ГАЛЕРИЯ):
Такъв можеше да е Москвич Алеко
Но работата на Porsche за Москвич далеч не се изчерпва с нереализирания фейслифт за 412. Германците предлагат цяло семейство нови модели за московската фабрика. Включително нов луксозен седан с дължина 4.55 метра, чиято върхова версия трябва да има 6-цилиндров двигател. На практика това ще е наследник на морално остарелите волги.
Но работата на Porsche за Москвич далеч не се изчерпва с нереализирания фейслифт за 412. Германците предлагат цяло семейство нови модели за московската фабрика. Включително нов луксозен седан с дължина 4.55 метра, чиято върхова версия трябва да има 6-цилиндров двигател. На практика това ще е наследник на морално остарелите волги.


0