IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Шефът на Skoda: „Ще подължаваме да правим коли с ДВГ“

За нас желанията на клиентите са по-важни от всичко, категоричен е топ-мениджърът

Всеки, който поставя климатичните цели пред желанията на клиентите, е добре приет в политиката, но има проблеми с продажбите. След BMW и Mercedes, сега от Skoda дават да се разбере категорично, че марката ще продължи да предлага бензинови, дизелови и хибридни задвижвания успоредно с новите електрически модели.


Skoda


Забраната, наложена от ЕС върху всички двигатели с вътрешно горене - включително всички хибридни задвижвания, ще доведе до задължителни електрически превозни средства от 2035 г. А някои производители искат да се отърват от купувачите на коли с двигатели с вътрешно горене много по-рано. Един от тях е Opel, който цели да направи това най-късно до 2028 година.

Но все повече и повече производители дават да се разбере, че поне до забраната през 2035 г. те ще продължат да обслужват желанията на клиентите, които явно не желаят да преминат към изцяло електрически автомобили. Съдейки по новите регистрации на автомобили, в момента това са почти 90 процента от купувачите на автомобили.

Шефът на Skoda - Клаус Целмер, обяви в интервю за “Auto Motor & Sport”, че марката ще предлага модели с дизелови и бензинови двигатели до забраната на ЕС за двигатели с вътрешно горене през 2035 г.

„Дотогава ние ще предлагаме на нашите клиенти това, което поискат: от дизелови и бензинови двигатели до меки хибриди и plug-in хибриди, както и електрически превозни средства с батерии. За нас желанията на нашите клиенти са най-важни“, подчертава Целмер.

Топ-мениджърът продължава: „Има профили на използване, при които електрическото превозно средство има 100 процента смисъл, но за други профили plug-in хибридът е изключително привлекателен. Това е правилната технология, на която разчитаме.”


0 от 500
  • #55
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До 54 ( преди 7 месеца )
    Ама, Мите, той и петролът в момента е горе-долу 1 лев за литър на борсата, т.е. литър бензин като суровина е приблизително 0,70-0,80лв. Останалите пари до 2,70лв по бензиностанциите дали ще изчезнат ако започнат да подаряват петрола? Дали таксите и акцизите са константи за бензина и тока? И дали тези "константи" са на днешните нива именно заради днешните цени на суровините им и догодина няма да бъдат променени (не надолу разбира се)?
  • #54
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Източници искаш ли? Каква е разликата в цената на електрическата енергия в Германия е в България за съответните часове от денонощието? Разликата в крайната цена идва от високите такси за пренос в Германия, както и от допълнителни такси и данъци. Както винаги говориш като на партийно събрание с опорни точки, емоции, комсомолски плам и никакви цифри и факти. Аз мога да те засипя с каквито искаш примери от РЕАЛНОСТТА. Както виждаш аз говоря с факти, описващи отминали събития.
  • #53
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Открий десетте разли ( преди 7 месеца )
    Енергийната борса в рамките на търговията в сегмент пазар ден напред затвори при средна цена за базова енергия (1 24 часа) от 138.50 лв. за MWh с ден за доставка 1 март 2024 г. и обем от 89 766.20 MWh, сочат данните от търговията. Най-ниската цена е отчетена за 04 часа 113.11 лв. за MWh (2735.6 MWh).Най-високата цена на електроенергията, търгувана в сегмента пазар ден напред е постигната за 19 часа 180.62 лв. за MWh при количество от 3601.7 MWh.
  • #52
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Сухи цифри ( преди 7 месеца )
    На Германската енергийна борса цената за базова енергия е 71,01 евро/мвтч на 1 март. Пиковата цена ще бъде 75,63 евро/мвтч. Търгуваните обеми при базовата енергия са 766 198,8 мвтч. Най-висока ще бъде цената в 19 ч и тя ще достигне 93,73 евро/мвтч. Най-ниска пък ще бъде цената в 4 ч и тя ще бъде 57,83 евро/мвтч.
  • #51
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До 50 ( преди 7 месеца )
    Аз на фактурата за ток ли да вярвам или на тебе? Няма как да нямаш познат някой собственик на фирма. Попитай го какво се е случило със сметките му за ток? Миналата година държавата плащаше разликата на фирмите когато тока ни струваше над 20 стотинки. Тази година нямаше смисъл, защото средната цена беше под 20 лв дори през зимата. На либерализирания пазар домакинствата Ще плащат по цени, по които плащаме фирмите. Попитай и някой германец Колко му е таксата за пренос? Хайде сега си погледни твоята
  • #50
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Тараръм ( преди 7 месеца )
    Четейки изказванията на Митето, преживях епизод на посттравматичен стрес. За миг се върнах 40ина години назад на задължителните партийни събрания, където така напоително ни разказваха за неминуемия "развит комунизъм" и колко ще бъде хубаво. Човекът му обяснява, че нито в Германия, нито в Италия, нито където и да било, не се е случило цената на тока да намалее от години и десетилетия насам, той обаче упорства, "Ще поевтинее, бе, ще поевтинее. Няма как да поевтинее. Той вече дори поевтиня."
  • #49
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Най-доброто съхранение, което имаме, най-добрата гъвкавост, която имаме, всъщност е трансграничният и интегриран пазар, защото можете да се възползвате от другите, обясни Дите Юул Йоргенсен, директор на енергийния отдел на Европейската комисия.. разбира се Това не съм си го измислил аз а е новина публикувана преди няколко минути с заглавие "Европейските електропреносни мрежи вървят към все по-тесен съюз, а и вече ще си имат по-силен регулаторен пазач "
  • #48
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Когато слънцето грее в Италия, това електричество може да бъде насочено към облачна Германия и обратно. Планинските страни предлагат масивни естествени батерии под формата на ПАВЕЦ така хидроенергийният сектор на Норвегия прави страната огромен потенциален резервоар за Северна Европа. Нуждата от краткосрочно и дългосрочно съхранение на електроенергия може да бъде намалена с поне 25%.Най-доброто съхранение, което имаме, най-добрата гъвкавост, която имаме, всъщност е трансграничният и инт ...
  • #47
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Цяла Европа купува най-евтиния възможен ток за едно денонощие напред. А цената зависи от наличието на енергия спрямо търсенето. Още в момента се знае за всеки час от денонощието за утре колко ще е цената. Разликите за всеки час са малки и зависят единствено и само от преносния капацитет на далекопроводите между държавите. Цената на тока в България ще е много по-висока отколкото в Европа единствено и само, ако потреблението е по-високо от преносния капацитет, което е физически и невъзможно
  • #46
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До 44 ( преди 7 месеца )
    Ти осъзнаваш ли какви глупости говориш? Това е като да падне глокса на еврото защото България е влязла в еврозоната. Осъзнаваш ли колко високо интелектуален трябва да си за да твърдиш такива неща? Цената на тока в Европа по никакъв начин не зависи от една единствена страна, камо ли пък от българските домакинства, за да има някаква промяна защото сме излезли на либерализирания пазар. Колко пъти да ти се обяснява че цената на тока е почти еднаква в цяла Европа и по никакъв начин не зависи от Българ