IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Шефът на Skoda: „Ще подължаваме да правим коли с ДВГ“

За нас желанията на клиентите са по-важни от всичко, категоричен е топ-мениджърът

Всеки, който поставя климатичните цели пред желанията на клиентите, е добре приет в политиката, но има проблеми с продажбите. След BMW и Mercedes, сега от Skoda дават да се разбере категорично, че марката ще продължи да предлага бензинови, дизелови и хибридни задвижвания успоредно с новите електрически модели.


Skoda


Забраната, наложена от ЕС върху всички двигатели с вътрешно горене - включително всички хибридни задвижвания, ще доведе до задължителни електрически превозни средства от 2035 г. А някои производители искат да се отърват от купувачите на коли с двигатели с вътрешно горене много по-рано. Един от тях е Opel, който цели да направи това най-късно до 2028 година.

Но все повече и повече производители дават да се разбере, че поне до забраната през 2035 г. те ще продължат да обслужват желанията на клиентите, които явно не желаят да преминат към изцяло електрически автомобили. Съдейки по новите регистрации на автомобили, в момента това са почти 90 процента от купувачите на автомобили.

Шефът на Skoda - Клаус Целмер, обяви в интервю за “Auto Motor & Sport”, че марката ще предлага модели с дизелови и бензинови двигатели до забраната на ЕС за двигатели с вътрешно горене през 2035 г.

„Дотогава ние ще предлагаме на нашите клиенти това, което поискат: от дизелови и бензинови двигатели до меки хибриди и plug-in хибриди, както и електрически превозни средства с батерии. За нас желанията на нашите клиенти са най-важни“, подчертава Целмер.

Топ-мениджърът продължава: „Има профили на използване, при които електрическото превозно средство има 100 процента смисъл, но за други профили plug-in хибридът е изключително привлекателен. Това е правилната технология, на която разчитаме.”


0 от 500
  • #45
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    И след като свършат парите във ФСЕС, токът ще стане като в другите държави дето се греят от ВЕИ - 40-50 евроцента
  • #44
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Тая реч може да я изнесеш на следващата сбирка на партията, в която членуваш и да им благодариш за прогреса, който са довели. А иначе едни хора продаваха скъп ток. Едни други хора си развалиха дългите договори за продажба на ток от ВЕИ на фиксирана цена, щото мислеха, че токът навеки ще е скъп. А едни трети хора източиха ФСЕС (те всъщност са първите). Догодина като се либерализира пазара, токът отначало ще е евтин, после ще поскъпне и ще има пак компенсации от каквото е хартисало във ФСЕС
  • #43
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    И понеже знам че винаги чувате само това което ви изнася, запиши си, защото сам 108% сигурен че ще ме питаш, когато вечерно време тока стане адски скъп, докато не се регулира потреблението спрямо излишъка на производството и докато не се изградят мощности за съхранение на енергия. Точно тези високи цени на тока в определени моменти на годината и денонощието, ще стимулират бързото изграждане на тези мощности защото ще печелиш бизнес.
  • #42
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До 41. ( преди 6 месеца )
    А дали не говоря вече в минало време? Например че за 2023 година енергията БЕШЕ със 70% по-евтина отколкото В МИНАЛОТО ПРЕЗ 2022? Това дали не се случи защото БЯХА построени повече възобновяеми мощности отколкото за предишните години взети заедно? Дали ти не говориш, че ВЕЧЕ сме нетен вносител и парадоксално но факт, внасяме възобновяема внасяме евтина възобновяема енергия, точно от тези на които само преди две години продавахме скъпата си въглищна енергия? Невъзможно е тока да поскъпне вече.
  • #41
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Уф, казано честно ме боли *** какво ще стане. Както вече ти казах, заслужаваш си съдбата. Аз поне съм я докарал до там, че да не ме бърка кое колко струва, а ти вярвай и ходи да гласуваш. Всичките ти изречения започват със "Ще стане ..." Аз за 50 години не съм видял нещо да е станало по-евтино.
  • #40
    1 rate up comment 0 rate down comment
    До 37 ( преди 6 месеца )
    И недостига е невъзможно да се компенсира със спиране на лампите или на каквото и да било. През 2022 година в България Не само че нямаше недостиг, А беше произведена над 50% повече енергия от нуждите на България, за да се изнася на високи цени и съответно и цените в България бяха високи, защото в цяла Европа за даден час са приблизително еднакви, защото енергийната система е обща. Точно по същата схема сега внасяме от други държави най-евтиният възможен ток. Строят се много нови далекопроводи.
  • #39
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До 37 ( преди 6 месеца )
    "Сега уж има излишък, а сме нетен вносител на ток, но продължават да се инсталират фотоволтаици, което значи, че цените ще се променят след либерализацията." Вярно е че ще се променят драстично надолу. Самият ти си го казал но не можеш да разбереш какво говориш. След като още сега е по-евтино да си внасяме евтин ток, отколкото ЗАДЪЛЖИТЕЛНО се изкупува оттецовете на въглища, на които се плаща 30 ст. за киловатчас за да ти го продадат на 4 ст през нощта,дали няма да сме по-добре като внасяме евтин
  • #38
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До 33 ( преди 6 месеца )
    "Електрическите са рискови, не само защото батериите им ще са деградирали" Не забравяй че говориш в сегашно време, когато все още вероят мръсните практики на автомобилните производители да продават резервните части с 400% надценка и имат наглостта да искат за смяна на батерия 50 000 евро без Труд на hyundai който чисто нов струва 45 000 евро, при положение, че себестойността на тази батерия е под 10 000 евро. След 10 г. Чисто нова батерия ще е под 5 000 , а старата ще се изкупува над 2000.
  • #37
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    29, цените не са били високи заради недостиг. В крайна сметка ако е имало недостиг е бил компенсиран с несветване на лампите на коледните елхи в европейските столици, щото друго нищо не е правено по въпроса за ограничение на потреблението. При нас бяха високи поради ред причини като например изцоцването на ФСЕС. Сега уж има излишък, а сме нетен вносител на ток, но продължават да се инсталират фотоволтаици, което значи, че цените ще се променят след либерализацията.
  • #36
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Колко да е грешка ( преди 6 месеца )
    "Оня с фотоволтаика ( преди 4 минути )В голяма грешка си #29.Плащат ми произведената соларна енергия по 0,02 лв/квтч. на свободния пазар." Е така де, като го купят от тебе на две стотинки, слагат отгоре пет стотинки за пренос, плюс една стотинка за посредника и начисляват на тези 8 стотинки 20% ДДС, което прави крайна цена под 10 стотинки за промишлеността. През 2022 година цената стигаше до 1 лв само за тока без ддс и такса пренос и то август месец, когато нямаше отопление и печеше най-много