IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Шефът на Skoda: „Ще подължаваме да правим коли с ДВГ“

За нас желанията на клиентите са по-важни от всичко, категоричен е топ-мениджърът

Всеки, който поставя климатичните цели пред желанията на клиентите, е добре приет в политиката, но има проблеми с продажбите. След BMW и Mercedes, сега от Skoda дават да се разбере категорично, че марката ще продължи да предлага бензинови, дизелови и хибридни задвижвания успоредно с новите електрически модели.


Skoda


Забраната, наложена от ЕС върху всички двигатели с вътрешно горене - включително всички хибридни задвижвания, ще доведе до задължителни електрически превозни средства от 2035 г. А някои производители искат да се отърват от купувачите на коли с двигатели с вътрешно горене много по-рано. Един от тях е Opel, който цели да направи това най-късно до 2028 година.

Но все повече и повече производители дават да се разбере, че поне до забраната през 2035 г. те ще продължат да обслужват желанията на клиентите, които явно не желаят да преминат към изцяло електрически автомобили. Съдейки по новите регистрации на автомобили, в момента това са почти 90 процента от купувачите на автомобили.

Шефът на Skoda - Клаус Целмер, обяви в интервю за “Auto Motor & Sport”, че марката ще предлага модели с дизелови и бензинови двигатели до забраната на ЕС за двигатели с вътрешно горене през 2035 г.

„Дотогава ние ще предлагаме на нашите клиенти това, което поискат: от дизелови и бензинови двигатели до меки хибриди и plug-in хибриди, както и електрически превозни средства с батерии. За нас желанията на нашите клиенти са най-важни“, подчертава Целмер.

Топ-мениджърът продължава: „Има профили на използване, при които електрическото превозно средство има 100 процента смисъл, но за други профили plug-in хибридът е изключително привлекателен. Това е правилната технология, на която разчитаме.”


0 от 500
  • #5
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    много ясно, че ще продават и ще правят. Тия забрани очаквам и още да се отложат или дори отпаднат до 2035та. Защо трябва да има забрана, ако елекрическите дотогава ще са по-евтини, по-еко и по-по-най- .. просто всички ще искат тях, а не грозните двг :)
  • #4
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    А замислят ли се дали има клиенти, които искат да карат електрически коли, но на по-достъпна цена? Защо не положат усилия да изравнят цените с ДВГ и тогава ще се види какво всъщност искат хората. Тези, които твърдят, че е невъзможно да погледнат цените на Тесла и да ги сравнят със същия клас автомобили на другите марки.
  • #3
    2 rate up comment 3 rate down comment
    q ( преди 8 месеца )
    Някак си срамежливо крият, че броят на продадените нови коли по света си стои горе долу на 75 000 000 от няколко години. А всеки ден нови марки продават все повече и повече основно в Китай за сега, така че стогодишните са обречени. Скоро ще кандисат на опцията ребрандиране на китайски марки. Или сглобяване в Европа с китайски части.
  • #2
    4 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    еми .. очаквано. Следваща стъпка е да сложат край на този безумен "даунсайзинг" и да правят и нормални двигатели а не цсамо малколитражки 1.0-1.3 с 3 цилиндъра и да ги слагат на всичко от косачка до бус.
  • #1
    2 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Много добри новини за Тесла и много лоши за toyota. Първоначалните планове на повечето производители до 2030 да са ограничили производството на автомобили с ДВГ и да произвеждат електромобили, даваше на toyota огромното предимство да задоволява търсенето на клиентите и да си вдигне неимоверно продажбите, поне до 2035, когато да се сринат защото няма електромобили. В същото време ако останалите производители произвеждаха електромобили пречеха на плановете на Tesla да продава 20 милиона през 2030.