IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Кои производители промениха електрическите си планове?

Началото на 2024 доведе до сериозно преосмисляне на стратегиите за електрификация

Почти всеки ден се появяват новини, че електрическото бъдеще не се е оказало толкова забавно и толкова близко, колкото изглеждаше доскоро. Някои производители вече обявиха, че ще забавят развитието на електрическия си транспорт, за да обърнат повече внимание на добрите стари двигатели с вътрешно горене. Защо се стигна до това положение и как ще се променят плановете за електрификация на някои от най-големите компании в света?


Водещи производители променят плановете си за електрификация (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #13
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Лудория ( преди 2 месеца )
    Защо няма да има електрификация - защото ако няма политически натиск и финансови стимули, малцина ще си купят електрически автомобили. Лесно е. Все се развяват разни неща колко е евтино да имаш електромобил, колко малко плащаш данъци/такси... Като изчезнат всичките, ще остане истинска бройка фенове на електромобили. Няма лошо в електромобилите, но трябва да бъдат оставени на естествено развитие. В големите градове може да има вид стимулация, но след икономически и технически анализ на възможните
  • #12
    2 rate up comment 4 rate down comment
    До 9 ( преди 2 месеца )
    Я кажи как си си представял електрификацията и защо няма да я бъде? Защото повечето антиелектрици имате напълно нереалистични очаквания и си мислите че всичко става с щракане на пръсти. Решават днес в Брюксел че от утре няма да продават електромобили и както в неделя са се движили по улиците само автомобили с ДВГ от понеделник започват да се движат електромобили и нито един автомобил с ДВГ, като още в понеделник преди обяд на всяко паркомясто има изградена зарядна станция. Познах ли? Няма да е!
  • #11
    4 rate up comment 7 rate down comment
    До 10 ( преди 2 месеца )
    Бинго! Стогодишните забавят своите планове за електрификация, защото се оказа, че не било толкова лесно да произвеждаш електромобили, колкото си мислеха докато се подиграваха през 2018 година на Тесла и обясняваха, че когато дойде времето ще я изместят от пазара, защото имат целия опит на света в производството на автомобили, а електромобили се произвеждали лесно - сменяш двигателя с електрически и бухаш една батерия в багажника. Сега пазарният им дял се заема от напълно нови играчи.
  • #10
    3 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    9 Как реши че няма да я бъде? Пише че се забавя. Но по-скоро някой производители забавят електрификацията, а това може да не доведе, до цялостно забавяне, защото други ще им вземат пазарния дял.
  • #9
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    ясно е едно - електрификацията както я мислеха няма да я бъде. Даже няма да е и близо. През 2030 нищо няма да се случи кой знае какво. Постепенно и бавно ще стават нещата а не както някои им се ще утре да няма двг - 50 години още ще вървят поне двг по улиците това е реалността.
  • #8
    0 rate up comment 7 rate down comment
    Абе каскет ( преди 2 месеца )
    Гостенино, толкова ли се гордееш че си неграмотен, че чак приемаш грамотността за обида и се опитваш да обиждаш грамотните с грамотността им? Получава ти се, благодаря за комплиментите! Вие продължавайте да вярвате че 78% годишен ръст на продажбите на електрически превозни средства в Китай, означава срив на продажбите И ако този срив се задържи продажбите съвсем ще спрат. Толкова е лесно да лъжеш неграмотни, като за най-голям кеф им казваш предварително че ти ги излъжеш и пак ВЯРВАТ.
  • #7
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Друг Гост ( преди 2 месеца )
    Според мен е нормално да се охлади пазара и е време да се направи оценка на проблемите и да се работи по тях. Явно субсидиите спират. Да се види какви данъци ще има - сега едните налагат на отделени емисии, а други на тегло. Според мен първо трябва да направят бетериите на модули за да може лесно да се смени само един модул - това ще намали застраховките, а и може да формира пазар втора ръка. Ще видим...
  • #6
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 2 месеца )
    Сблъсъкът между форумната тесльофрения и реалността се изразява в нечленоразделно пелтечене и многократно повтаряне на вече паднали опорки. Дерзайте, функционални "грамотници", дерзайте, ха-ха-ха!
  • #5
    4 rate up comment 10 rate down comment
    PLAID ( преди 2 месеца )
    Които разбраха, че катерицата не може да почне да лети. Че посмъртно не можеш да настигнеш Влака с 6-те Гигафабрики, най-голямата глобална и безотказна бързо зарядна мрежа в Света, собствените мини и рафинерии, собствена технология, с най-добрите специалисти по материалознание, с най-продаваните и най-добрите коли второ поколение в Света, собствените производствени роботи (Optimus, Godzilla, Iceman и Wolferine), собствена сателитна мрежа от 5289 сателита в орбита StarLink и ел. централи MegaPack
  • #4
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Да Ви предупредя, влизате в полемика с местния Мун_40, наречен Електрика или Митбъстер.Вие може да живеете в реалния свят, но той е по по най знаещ и можещ, защото гледа клипове в Ютуб, знае сайта на ЕСО и енергийните борси и най важното може да смята сложна лихва в проценти в Ексел.Къде сте тръгнали изобщо да спорите с такъв ерудиран капацитет не знам.Контакти, мощности, проценти, време, гледайте Екселски таблици и си трайте.