IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Петте фактора, които могат да съсипят германската автомобилна индустрия

Заради бързата електрификация секторът е изправен пред „перфектната буря“

Автомобилната индустрия е изправена пред „перфектна буря“ - правителствени политики, променливо клиентско търсене, високи разходи, мрежови проблеми и кризи с доставчици засягат индустрията. Всичко това заплашва бившата доминация на Германия като автомобилен производител и, разбира се, са свързани с електрификацията. Тя просто няма как да бъде завършена успешно без най-големия автомобилен пазар в Европа, пише в свой анализ Focus.de, като посочва 5 фактора, които могат да разрушат сектора.


5-те фактора, които заплашват автомобилната индустрия в Германия (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #36
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Не разбрахте ли, че не им пука особено дали колите ще са ел или с двг Целта е да станат недостъпни за голяма част от населението. Първо, че са по-скъпи, второ, че вторичния пазар не позволява да си купиш ел кола, защото при повреда на батерията ще имаш паметник. И трето, че по презумпция бедните живеят на места където няма как да се осигури на всеки зарядно паркомясто. А бързите зарядни ще си останат скъпи, може да сте сигурни в това! Екологията е само предлог да се наложи това
  • #35
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    В момента в който се развие зарядната мрежа за електричките и ДВГ-то си заминава. Нарочно бавят изграждането на инфраструктурата, но ще се развива плавно и след 2-3 години ще избухне изведнъж и ще започне масово преминаване към електрички. Най-много да я забавят за 5-6 години, но не и повече.
  • #34
    1 rate up comment 0 rate down comment
    РУК ( преди 1 година )
    До 23 - чул,ама не разбрал!Соларните панели се произвеждат основно в Китай, не защото са най-евтини,а защото се правят основно от силиции!А Китай е един от най-големите производители на силиции.Не, че не се добива и другаде, но като цяло добива на силиции е доста *** работа, а както знаем в Китай не им пука колко замърсяват и колко работници ще умрат от това!Т.е. силиция там е най-евтин!А смисъл да транспортираш силиции и произвеждаш палнели,много няма!По добре транспортирай готови панели!
  • #33
    1 rate up comment 1 rate down comment
    РУК ( преди 1 година )
    На кой пазари освен китайския доминира BYD?! Два-три европейски пазара ако може за пример, ей така ако ми е обягнало нещо последните два, три и яко са се разпродавали!
  • #32
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Като се има предвид какво може да достави сегашната EV технология, времето, необходимо за внедряване, и цената, EV отговарят на нашите очаквания, каза Шаблински. Тъй като технологията и цялостната EV екосистема се развиват в бъдеще, има значителна възможност за опростяване, стандартизиране и справяне с някои проблеми, които възникват при всяка нова и иновативна технология.След като видя как работят тези 30 000 електромобила в операциите на автопарка, Шаблински отбеляза известно място за ...
  • #31
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Заедно с постигането на емисиите, Шаблински цитира няколко предимства за водачите - по-тиха работа, водеща до гъвкави нощни операции, по-малко умора, така по-малко инциденти, и целия този въртящ момент и ускорение, осигурени от електрическото задвижване. Отделът за поддръжка също излиза като победител.Електромобилите имат по-дълги сервизни интервали и по-ниски разходи за поддръжка, защото имат по-малко части, отбеляза той. Например един дизелов двигател има приблизително 200 части, които ...
  • #30
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Ето историята на DHL досега:Електрическите автомобили съставляват една четвърт от глобалния автопарк на DHL от 119 000 актива, така че компанията е на път да постигне целта си за нулеви нетни емисии до 2050 г. Замяната на един дизелов камион с електромобил спестява средно 100 тона CO2e годишно, според базираната в Германия компания.
  • #29
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Нерде uber такси в Истанбул нерде Херц
  • #28
    0 rate up comment 0 rate down comment
    До 27 ( преди 1 година )
    Ъъъ, не знам в Ямбол какво правите, ама в Истанбул Херц мрънкаха за цените на поддръжката и ремонтите, които ремонти са наложителни по ред причини, така че баш си е на място примера. Но, ако искаш дай пример за такси фирма, която е минала само на електрички и да видим дали е размазала конглокенцията. Едно време се пънкяше да обясняваш как ДХЛ сами си проектирали някакви ел. камиони, ама и до ден днешен болшинството им автопарк си е дизелов и ти вече дума не обелваш за ел. камиона им.
  • #27
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До 26 ( преди 1 година )
    Нерде Ямбол нерде (И)Станбул? Какво общо имат такситата и Херц като бизнес модел? Първите си купуват един автомобил и го карат максимално дълго време преди да го сменят. Целта им е да имат най-малък разход на километър пробег. Вторите не ги интересува разходът на километър, защото не го плащат те. Те дават автомобила под наем на ден и го продават когато навърши 2 години независимо от пробегът. С Тесла изядоха дървото, защото купиха в пика на цените точно преди срива им и са яко вътре.