IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Петте фактора, които могат да съсипят германската автомобилна индустрия

Заради бързата електрификация секторът е изправен пред „перфектната буря“

Автомобилната индустрия е изправена пред „перфектна буря“ - правителствени политики, променливо клиентско търсене, високи разходи, мрежови проблеми и кризи с доставчици засягат индустрията. Всичко това заплашва бившата доминация на Германия като автомобилен производител и, разбира се, са свързани с електрификацията. Тя просто няма как да бъде завършена успешно без най-големия автомобилен пазар в Европа, пише в свой анализ Focus.de, като посочва 5 фактора, които могат да разрушат сектора.


5-те фактора, които заплашват автомобилната индустрия в Германия (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #18
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    До 17: Китайските комунисти харесват мнението ти. Готови са да снабдяват соларни панели и батерии на монополни цени.
  • #17
    11 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Руските фашисти, яко плащат за статии, които да внушат, че трябва още 1000 години да караме на руски нефт колите си. След 2-3 години, вече тоя спор, дали ел. коли са по-добри или по-лоши ще е приключил. Немските производители го знаят това добре и ще си развиват ел. коли, защото след 2-3 години ако нямаш добър ел. автомобил никой няма да те взима на сериозно.
  • #16
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    И безкрайната алчност превърнаха се в money pits... Бездънни ями за пари. А дрътиуайтбой е на *** btw
  • #15
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Im-ДртiйУАЙТBOY! ( преди 3 месеца )
    2/ Китайците; 3/ ТЕСЛАта; 4/ пак Китайчетата; 5/ и некой-друг ЕПИ-КYPEEЦ от далечните широки ИЗточни полета ... Нищо ново, щото ако се не земат адекватни мерки фнучетата на днешните намаани БГ юначно стиснали яко волана на БеНеВе-тата,еМБечките, АУДИ и ФАУ-Ветата ще ги гледат само на картинки, които ще им навяват болезнени далечни спомени от пост-соц.младостта. А бехме млади + убави - някога... /сиреч gewesen/, м-Да!
  • #14
    1 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Не ми се вярва германските управници да са чак толкова безмозъчни. Истината е, че сега има забавяне, но следващите 10 години пазарът ще го определят хора, които в момента навлизат самостоятелно в живота. Те вече са с промити мозъци, тъй че нито ще купуват китайски коли, нито коли с ДВГ. В Германия не мисля, че цената е определящ фактор, при положение, че средната цена на нова кола е около 50 000 евро, ясно е че просто трябва да изберат между ДВГ или кола на ток. Само вазелин може да спре ЕВ-тата
  • #13
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Какви електрички ( преди 3 месеца )
    Огледайте се за автопарка у нас. Масово се ползват пълнолетни автомобили, а тези под 5 години са сигурно под 5% от общия парк. В Европа също много хора си карат старите автомобили и не виждам как ще преминат на елки.
  • #12
    6 rate up comment 3 rate down comment
    До 11 ( преди 3 месеца )
    А ти защо ме оценяш без да ме познаваш? Не съм фен, нито се правя на голям разбирач като теб просто ми е писнало от такива простотии без значение срещу коя марка или страна
  • #11
    7 rate up comment 4 rate down comment
    q ( преди 3 месеца )
    До 3,определянето кой е копейка или не - не решават проблемите на немският автопром. Хубаво е да не оценяте хора, без да ги познавате. Самият аз шофирам луксозно немско возило, по мои сметки около 15 години по ново от това което ти като разбирач и фен имаш и можеш да си позволиш. Една новина от днес - няма я вече Нокия, като бранд за смартфони. Дали света на смартфоните приключи?
  • #10
    3 rate up comment 3 rate down comment
    До 9 ( преди 3 месеца )
    Пише, че в момента тока за домакинствата е 27 цента тоест 53 стотинки на квтч така, че това което даваш трябва да е за миналата година. За бизнеса пък доколкото знам както и при нас е борсова цена и обикновено преди данъци е колкото нашата
  • #9
    10 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    В Германия тока за домакинствата е 73 стотинки, а за бизнеса е 53 стотинки за кВч. Пълен абсурд, то затова не се купуват електрички от хората. За сравнение в Норвегия тока е 19 стотинки/кВч сами си направете сметката.