IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Петте фактора, които могат да съсипят германската автомобилна индустрия

Заради бързата електрификация секторът е изправен пред „перфектната буря“

Автомобилната индустрия е изправена пред „перфектна буря“ - правителствени политики, променливо клиентско търсене, високи разходи, мрежови проблеми и кризи с доставчици засягат индустрията. Всичко това заплашва бившата доминация на Германия като автомобилен производител и, разбира се, са свързани с електрификацията. Тя просто няма как да бъде завършена успешно без най-големия автомобилен пазар в Европа, пише в свой анализ Focus.de, като посочва 5 фактора, които могат да разрушат сектора.


5-те фактора, които заплашват автомобилната индустрия в Германия (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #8
    12 rate up comment 10 rate down comment
    Ха ха ( преди 3 месеца )
    Германистан приключи!Растеж там има само на клиентите на джамиите и дюнерджийниците!
  • #7
    7 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Заради края на 6 750 евро субсидията очаквах тази година пазара на електромобили в Германия да падне преди да са излезли повечето евтини Ел модели, но при положение, че имаше значителни намаления на цените от най-продаваните марки вече е много вероятно изобщо да не падне пазара на електромобили тази година въпреки отпадането на субсидията
  • #6
    7 rate up comment 8 rate down comment
    До 4 ( преди 3 месеца )
    Страхотен напредък. Цял процент за три години. Ако продължават в същия дух, след около 300 години ще стигнат до 100% продажби на електромобили. Лошата новина е, че заради санкциите се образува свръх излишък на материали за батерии и цените им се сриват като лавина. Това ще свали цените на батериите по-бързо от прогнозираното а всички знаем какво ще се случи когато цените на електромобилите станат по-ниски от автомобилите с ДВГ. Тогава производителите няма да имат думата, а клиентите.
  • #5
    2 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    По отношение на скъпия ток доколкото знам за индустрията е борсов като в почти цяла Европа и днес на сайта euenergy.live дава, че в Германия е средно 72 евро на мтвч, а в БГ 97 на мгвч което обърнато на квтч е съответно 7.2 и 9.7 цента на киловатчас преди данъците които предполагам в Германия са по-високи, но в крайна сметка едва ли тока е много по-скъп за индустрията щом борсовата обикновено е средна за Европа
  • #4
    8 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Между другото Тойота достигна почти 1% дял на електромобили от продажбите си, ВАГ няма как да ги доближи
  • #3
    7 rate up comment 6 rate down comment
    До 1 ( преди 3 месеца )
    Разбира се qpeika Германия няма нито пари, нито желание ако питаме баш бай *** като теб
  • #2
    13 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Правителството каквито и сметки да си е правило си тръгва далеч преди 2030 и нито зелени, нито черввни ще видят власт повече. Вижда се че с бонусите само далавееи стават, а предложенията на коли не отговарят на търсенето и нуждите. Оттам нататък суровини...енергия...
  • #1
    22 rate up comment 6 rate down comment
    q ( преди 3 месеца )
    Имат ли пари?Имат ли софтуер?Имат ли суровини?Имат ли евтина енергия?Имат ли желание за развитие?Нямат!А какво очакват?Да се прострелят в крака и да не ги боли.Чудни хора.