IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Кои производители промениха електрическите си планове?

Началото на 2024 доведе до сериозно преосмисляне на стратегиите за електрификация

Почти всеки ден се появяват новини, че електрическото бъдеще не се е оказало толкова забавно и толкова близко, колкото изглеждаше доскоро. Някои производители вече обявиха, че ще забавят развитието на електрическия си транспорт, за да обърнат повече внимание на добрите стари двигатели с вътрешно горене. Защо се стигна до това положение и как ще се променят плановете за електрификация на някои от най-големите компании в света?


Водещи производители променят плановете си за електрификация (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #23
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Бай Щайга ( преди 2 месеца )
    След 20 години ще доминират водородните клетки. И електромобилите ще засъхнат.Тези на бензин и нафта. Тези автомобили ще бъдат сприни. Бъдещето е на водорода.
  • #22
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Излишната електроенергия която никой не изкупува могат да я превърнат в такава която се съхранява лесно, лятото когато има в изобилие да си го прехвърлят във водород или каквото се сетят, пак ли програмистите трябва да ви даваме акъл, обаче това цялото е като кола хибрид, нито рак нито щука!
  • #21
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Към момента себестойността на произведената възобновена енергия е по-ниска от таксите за пренос дори в България които са на рекордно ниски цени от само 7 стотинки за киловатчас. Смятай защо в Германия си монтират фотоволтаици въпреки че имат 30% по-малко слънцегреене на година. Там само таксите за пренос започват от 30 стотинки за киловатчас и ще платиш толкова дори енергията да ти струва 0 лв на борсата. Цената на енергията е почти еднаква и в България и в Германия и в цяла Европа.
  • #20
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Ами говори с езика на математиката тогава? Аргументирай мнението си с цифри? Засега говориш само с абстрактни величини, които не са измерими. Аз многократно съм давал примера за себестойност на енергия от фотоволтаици, като никой не е могъл да ми докаже обратното. И сам можеш да сметнеш за произволно инвестиция във фотоволтаици и да дадеш сметките да видиш, че излизат. Също така както казваш няма добра и лоша енергия, а има евтина и скъпа. Евтината ще победи всеки път когато пече слънце и духа
  • #19
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Пропов ( преди 2 месеца )
    В природата е господстващ законът за естествения подбор. Не става дума за лошо - добро, слабо - силно или такива абстрактни величини, който могат да се интерпретират и манипулират. Става дума за математика и логика. Казано по бабешки - с пръдня боя не става. А ел. мобилността се базира на такава идея, подкрепена от много мащабна интерпретация и манипулация. Поне към момента, тока не е този извор на евтина и зелена енергия , за което ни го представят. Математиката не излиза.
  • #18
    0 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Да видя дали правилно съм те разбрал? Твърдиш че износването на гумите и съответно увеличените фини прахови частици във въздуха от тях са огромен проблем за градовете и населението но от ауспуха на осмака или шестака не излиза нищо вредно и това са измислици на зелените? Правилно ли съм те разбрал? Едните са добри, а другите са лоши? Да бяхме оставили фотоволтаиците и перките без субсидии да оцеляват на един лев за киловатчас. Мълчиш, че сега са най-евтиния източник , а субсидираме въглищата
  • #17
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Лудория до q ( преди 2 месеца )
    Няма добри и лоши в живота. Такива категории са измислени за човешките представители без възможност за мислене и за децата, за да се обяснява достъпно за съзнанието им по това време. Лесно е да посочиш този е лош и веднага да започне самонавиването/повторение/захлас. Продават 3-цилидрови, защото само така покриват екобезумствата на хората без работа из институциите. Ако ги нямаше, още щеше да си има нормални 4 и 6 цилиндрови двигатели (пиша за тези, за които бих проявил интерес).
  • #16
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    #12 как си я представям аз няма значение - как си я представяха европа и някои фанатици - "след 2030 без двг" от сорта неща - е мисля че и слепите виждат че няма да стане и няма да стане дори са новите автомобили, да оставим настрана втората употреба.. Със забрани и закани нищо не се постига.
  • #15
    3 rate up comment 3 rate down comment
    q ( преди 2 месеца )
    Ама сме хитри а? Как разкрихме заговора на лошите, а че добрите Ви продават в момента коли с три цилиндрови моторчета на цени на които можеше да се купят V6 само до преди няколко години. Това не ни интересува сега - глей колко колко такива има втора ръка, ама след 5 години друго ще пеете. Цените на колите с ДВГ втора ръка ще са недостъпни за Вас
  • #14
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Лудория ( преди 2 месеца )
    ...проблеми от експлоатация, съхраняване, ремонт... Но трябва да се направи от грамотни хора с желание да подобрят нещата в големите градове, а не пискливи хора без работа като политици, пишещи по форуми, неправителствени организации и подобни не създаващи продукт с умения и знание. Ето как се появиха проблемите за износване на гумите, влиянието на тежестта, самозапалването, трудното гасене на електромобилите. Могат да бъдат решени, но трябва време и технология. Сегашните не стават.