IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Колко по-бързо се износват гумите на електромобилите?

Разликата спрямо конвенционалните превозни средства се оказва сериозна

Не е тайна, че гумите на електрическите автомобили се износват много по-бързо, отколкото на автомобилите с двигател с вътрешно горене. Оказва се, че разликата при двата типа задвижване е доста сериозна, съобщава изданието Cowboy State Daily (CSD), позовавайки се на оплаквания от собственици на електрически превозни средства.


гуми електромобили


Според информацията, при нормални натоварвания гумите на електромобила изкарват от 11 000 до 16 000 км. В същото време собственици на бензинови и дизелови превозни средства сменят гумите едва след 80 000-120 000 км.

Пред изданието служители на много бензиностанции и сервизни центрове в централната част на САЩ потвърждават проблема. Те са наясно с проблема, който се крие в голямото тегло на батерията на електрическата кола, поради което се увеличава натоварването на гумите.

„Вече започваме да продаваме гуми, специално проектирани за електрически превозни средства“, отбеляза управителят на един от центровете за гуми.


гуми електромобили


Проблемът на този тип гуми е, че струват повече от тези за конвенционални автомобили. Един от клиентите - собственик на Tesla Model 3, разкрива, че е платил 1267,67 долара за комплект от четири гуми Hankook 235/45R10 Ion Evo, което е доста над цената на гуми за стандартен автомобил.

По-бързото износване на гумите поради голямото тегло на електрическите автомобили беше потвърдено и от TheWeekendDrive.com. Изданието отбелязва, че повишеното износване се влияе от високия въртящ момент, а износването става критично, ако електрическото превозно средство работи в трудни климатични условия - по-специално в жегата или при изключително ниски температури.ниски температури.


0 от 500
  • #20
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Хайл 14/88 ( преди 9 месеца )
    До 16.Ганюф прос за какви "емоции" при кормуването бълнуваш????колата е да ти върши работа пъпчиф *** или ти си знаеш едно и също-колко "дига" ,за колко дига 100...що не кажеш за норвежките власти дето отново хванаха мъск в лъжа-СЛАГА В КОЛИТЕ ДЕФЕКТНИ ЧАСТИ И ИСКА ДА ИЗКАРА ШОФЬОРИТЕ НА *** МУ ВИНОВНИ
  • #19
    5 rate up comment 9 rate down comment
    Хайл14/88 ( преди 9 месеца )
    Само *** може да си купи електричка и галин ганюф,за ганюф не се знае дали гумите може да купи...да *** и заблудените електрокаристи
  • #18
    8 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    А защо не коментирите тези които карат СУВ? И те са по-тежки, и на тях са им по-скъпите гумите, горят повече (замърсяват) и са опасни за останалите в движението!?
  • #17
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Хвалипръц ( преди 9 месеца )
    Неслучайно Евро 7 въвежда измерване на емисиите на твърди частици от гуми и спирачки. И неслучайно производителите на електромобили полагат най-големите усилия да забавят въвеждането му. С Евро7, електромобилите които досега са се водили с "нулеви емисии" става с по-високи емисии на финни частици от ДВГ. Електромобил гейт се задава.
  • #16
    7 rate up comment 3 rate down comment
    До Лудория ( преди 9 месеца )
    "та надали сравняват с такива автомобили. Виж, с някое поло 80 к.с., навярно е това сравнение. Бавно и без емоции в кормуването..." Щом претендираш за справедливо сравнение, не е лошо да кажеш с коя Тесла 80 конски сили ще сравняваш Полото?
  • #15
    8 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    (продължение) Проблемът идва от полу-направени модели като Kona, които са с предно и тънки гуми от завода, но имат евтин софтуер и ESP и лесно въртят гуми. Тесла НЕ върти гуми. Отново - Тесла и всички останали. А издания като CSD се правят, че Тесла дори не съществува, защото Тесла не рекламира нито при тях, нито никъде. А Тесла съставлява над 60% от целия електрически автопарк в САЩ.
  • #14
    11 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Статията е напълно достоверна - Cowboy State Daily, разбира се, е най-уважаваното издание на света! Ок, стига толкова сарказъм. Истината е съвсем друга. Ето пример - немското ми премиум комби е 2 тона и над 300 к.с. Гумите му нямат никакъв шанс да издържат 80 хил., а да не говорим за 120 хил. - а го карам сравнително спокойно. Тесла Модел Y не е по-тежка - разликата е няколко кг., а пак има 4х4 и дори доста по-голям багажник, а гумите са подобен размер.
  • #13
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Странно защото разликата в теглото и ускорението между Рав4 хибрид и Тесла У не е кой знае каква примерно, а разликата в износването е 6 пъти средно да кажем ако е вярно това
  • #12
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Лудория ( преди 9 месеца )
    БМВ М серия не е масов автомобил като Тесла 3. То по света по принцип марката БМВ не е популярна с нормални шофьори - все са някакви бързаци, пушат им гумите, та надали сравняват с такива автомобили. Виж, с някое поло 80 к.с., навярно е това сравнение. Бавно и без емоции в кормуването...
  • #11
    0 rate up comment 1 rate down comment
    От оригиналната стат ( преди 9 месеца )
    Тази сутрин монтирах комплект гуми на Tesla 3, каза Гайворонски, който отбеляза, че ръководителите на корпоративно ниво Les Schwab и производителите на гуми са препоръчали определени гуми за електромобили, за да им осигурят дълъг живот 40 000 до 50 000 мили.Нещастният клиент на Tesla, който Гайворонски подчерта, плати $1267,67 за комплект от четири гуми Hankook 235/45R10 Ion Evo, балансирани, с нови стойности на стеблото, изхвърляне на старите гуми и гаранция.