IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Колко по-бързо се износват гумите на електромобилите?

Разликата спрямо конвенционалните превозни средства се оказва сериозна

Не е тайна, че гумите на електрическите автомобили се износват много по-бързо, отколкото на автомобилите с двигател с вътрешно горене. Оказва се, че разликата при двата типа задвижване е доста сериозна, съобщава изданието Cowboy State Daily (CSD), позовавайки се на оплаквания от собственици на електрически превозни средства.


гуми електромобили


Според информацията, при нормални натоварвания гумите на електромобила изкарват от 11 000 до 16 000 км. В същото време собственици на бензинови и дизелови превозни средства сменят гумите едва след 80 000-120 000 км.

Пред изданието служители на много бензиностанции и сервизни центрове в централната част на САЩ потвърждават проблема. Те са наясно с проблема, който се крие в голямото тегло на батерията на електрическата кола, поради което се увеличава натоварването на гумите.

„Вече започваме да продаваме гуми, специално проектирани за електрически превозни средства“, отбеляза управителят на един от центровете за гуми.


гуми електромобили


Проблемът на този тип гуми е, че струват повече от тези за конвенционални автомобили. Един от клиентите - собственик на Tesla Model 3, разкрива, че е платил 1267,67 долара за комплект от четири гуми Hankook 235/45R10 Ion Evo, което е доста над цената на гуми за стандартен автомобил.

По-бързото износване на гумите поради голямото тегло на електрическите автомобили беше потвърдено и от TheWeekendDrive.com. Изданието отбелязва, че повишеното износване се влияе от високия въртящ момент, а износването става критично, ако електрическото превозно средство работи в трудни климатични условия - по-специално в жегата или при изключително ниски температури.ниски температури.


0 от 500
  • #30
    14 rate up comment 1 rate down comment
    БиП ( преди 6 месеца )
    За електромобилите не знам колко износват гумите, но за МПС с ДВГ си имам представа и със сигурност не изкарват 80 - 120 Хил км.Понеже отговарях за 7-8 автомобила в една фирма и съм купил поне 50-60 комплекта гуми на най-различни производители. Повече от 60-65 Хил км няма минати с един комплект. Някои изкарваха 30-35 000, но средно бях около 45-50 Хил км. Това го казвам за гуми които се карат до обозначението, а не на телове!
  • #29
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Johnny Bravo ( преди 6 месеца )
    Пръъъъъъц
  • #28
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    гуми протектор за нормално каране с повече от три сезона няма или 40 000 км
  • #27
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Защо се чудите ( преди 6 месеца )
    Ето ви новина от car and driver от миналата година "Политици от Уайоминг призовават за прекратяване на продажбите на електромобили в щата след 2035 г....Забраната на електрически превозни средства или да се представя, че искаш е политически трик в епоха, която вече е претъпкана с тях.ОТ СЕБАСТИАН БЛАНКОП УБЛИКУВАНО: 16 ЯНУАРИ 2023 Г..... Тоест този щат е тръгнал на война срещу електромобилите, също като toyota. Е освен фалшиви новини и манипулации за антимислители какво очаквате повече ...
  • #26
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Друг Гост ( преди 6 месеца )
    Уморих се от псевдо новини. Това ми прилича на реклама на марка гуми. Открили топлата вода - по-тежкия автомобил износва повече гумите, но статията написана за електромобили. Утре сигурно ще прочета в "Монголски новини", че ако натовариш 4 яка в кола гумите се износват повече...
  • #25
    2 rate up comment 3 rate down comment
    До 23 ( преди 6 месеца )
    Недей така. Човека В статията е професионалист и говори от опит. Все пак самият той си признава че за последните няколко години това е третият електромобил на който сменя гумите. Повече от очевидно е че електромобилите много често хапят гумите и трябва да се сменят редовно. Ако не са били електромобилите той е щял да умре от глад, ако разчита да сменя само гумите на автомобили с ДВГ, например гост кара по 120 000 км и сменя гуми например гост кара само по 10 000 км и сменя гуми на 12 год
  • #24
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Обаче краварски щатски ежедневник е супер име :D
  • #23
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Допълвам си 22 ( преди 6 месеца )
    В смисъл фалшива, че ако се сравнят сравними модели ДВГ и на ток едва ли ще има в пъти разлика, а това проучване даже е от САЩ където половината коли са пикапи и големи СУВ
  • #22
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Това си е фалшива новина
  • #21
    6 rate up comment 4 rate down comment
    До 17 ( преди 6 месеца )
    Само интересно защо си мислиш, че 4 гуми отделят повече емисии от 10 000 литра гориво примерно