IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Колко по-бързо се износват гумите на електромобилите?

Разликата спрямо конвенционалните превозни средства се оказва сериозна

Не е тайна, че гумите на електрическите автомобили се износват много по-бързо, отколкото на автомобилите с двигател с вътрешно горене. Оказва се, че разликата при двата типа задвижване е доста сериозна, съобщава изданието Cowboy State Daily (CSD), позовавайки се на оплаквания от собственици на електрически превозни средства.


гуми електромобили


Според информацията, при нормални натоварвания гумите на електромобила изкарват от 11 000 до 16 000 км. В същото време собственици на бензинови и дизелови превозни средства сменят гумите едва след 80 000-120 000 км.

Пред изданието служители на много бензиностанции и сервизни центрове в централната част на САЩ потвърждават проблема. Те са наясно с проблема, който се крие в голямото тегло на батерията на електрическата кола, поради което се увеличава натоварването на гумите.

„Вече започваме да продаваме гуми, специално проектирани за електрически превозни средства“, отбеляза управителят на един от центровете за гуми.


гуми електромобили


Проблемът на този тип гуми е, че струват повече от тези за конвенционални автомобили. Един от клиентите - собственик на Tesla Model 3, разкрива, че е платил 1267,67 долара за комплект от четири гуми Hankook 235/45R10 Ion Evo, което е доста над цената на гуми за стандартен автомобил.

По-бързото износване на гумите поради голямото тегло на електрическите автомобили беше потвърдено и от TheWeekendDrive.com. Изданието отбелязва, че повишеното износване се влияе от високия въртящ момент, а износването става критично, ако електрическото превозно средство работи в трудни климатични условия - по-специално в жегата или при изключително ниски температури.ниски температури.


0 от 500
  • #40
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Гост ( преди 9 месеца )
    300 долара за гума? Поддръжката на електрокар била евтина.
  • #39
    0 rate up comment 6 rate down comment
    До Рук ( преди 9 месеца )
    Ами кажи де, какво криеш, след като имаш опит с тесла. За Колко хиляди километра свършват гумите?
  • #38
    4 rate up comment 2 rate down comment
    РУК ( преди 9 месеца )
    до 31-Бъстъреее, не ни е нужен подкаста на дани та да научим как се износват гуми на кола!Тука има хора дето си караме колите и говорим от собствен опит, а не преразказваме клипчета и картинки като теб! Сигурно 100 пъти вече съм ти го написал, че такива като теб, дето мразят колите и шофирането, дето карат по 500км на месец, нямат място да се бутат във форуми и сайтове за автомобили, само да си избиват комплексите!
  • #37
    8 rate up comment 1 rate down comment
    РУК ( преди 9 месеца )
    Теглото не е съществения проблем при стандартни седани и SUV. Model 3 тежи с 200-300кг повече от съпоставим по размери седан с ДВФ. 200кг не са причина за 3 пъти по бързо износване. При големите пикапи и SUV от сорта на EQS, Model X, EV9 е друго. Проблемни са ниския център на тежестта, ненужно бързото ускорение и висок въртящ момент в комбинация с комплексирано задглокмилно устройство, държащо на всеки завой и светофар да доказва, че ускорява по бързо от Порше
  • #36
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Турбо ( преди 9 месеца )
    30000 км изкарваха Вида спорт на Москвича.По толкова изкарват и гуми от типа на Sailun.Качествени гуми от типа на Мишлен Континентал, Дънлоп,Пирели, Гудиър,Бриджстоун изкарват без проблеми 100000 км.
  • #35
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Гост ( преди 9 месеца )
    С Континентал Тойота Корола изкарва над 100 к.км., 10 пъти повече.
  • #34
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Не само гуми, всяко едно нещо по окачването го отнася, а то е много по-скъпо от смяна на масло и филтри, за гуми да не говорим ако с 18 инча и нагоре минимум 1000 лева може и 2 хиляди.
  • #33
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Лудория ( преди 9 месеца )
    Аааа, Тесла засега не може да произведе.... То май никой не може да произведе електромобил, който да е конглокенция на Поло, Фабия, Клио по всички параметри - лек, спокоен за каране, да може да вдигне 180 в случай на нужда, без да спре след 10-ина километра поради липса на ток, да бъде компактен и лесен за употреба, евтин за европейците... Ех, мечти, мечти... Нищо, модел 2 от 50 000 лв. Мъск може да го намали на 30 000 лв. някой ден...
  • #32
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Лудория ( преди 9 месеца )
    Някой ме изпреварил за това, че гумите повече от 40 - 45 000 км. не е добър вариант, както и са писали сезони - три давам на летните, 4 на зимните поради по-малкото време за използването им, но това си е от моя придобит опит. Но аз карам автомобили с по-слаби двигатели (до 150 к.с.) и нямам накива да правя изпълнения за публиката. А за електромобилите - те си казват хората, че е от теглото. Ако искат, нека Тесла да направят електрмобил с 80 к.с. и под 800 килограма, никой няма да им се сърди.
  • #31
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Днес е вторник и по традиция в канала на Дани в YouTube има подкаст с други собственици на електромобили и автомобилни журналисти, в който коментират новините от седмицата. Ще ми е много любопитно да им чуя коментара на тази новина, особено предвид че само един от тях кара на чил моуд, а почти всички останали са любители на бързото каране в "Токио" (в Япония нямало ограничение на скоростта). Със сигурност ще кажат По колко километра изкарва комплект гуми при тях.