IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Бруталните студове в Чикаго блокираха много електромобили

Дори Supercharger на Tesla не успяват да се справят с минусовите температури (ВИДЕО)

Добре известно е, че ниските температури намаляват пробега на електромобили и забавят тяхното зареждане. Това, което се случи в Чикаго, прави този двоен удар за техните шофьори още по-брутален.


студове електромобили


В момента Средният Запад на САЩ преживява рязко застудяване, което оставя градове като Чикаго с двуцифрени отрицателни температури. Тези условия доведоха до сериозни проблеми за водачите на електрически превозни средства (EV), които се сблъскват с по-дълго време за зареждане от нормалното, принуждавайки инфраструктурата за зареждане да работи на лимита си.

Шофьори на електромобили в Чикаго бяха принудени да изтеглят колите с чужда помощ, след като чакане с часове наред за зареждане изтощи батериите им, показва репортаж на NBC Chicago. Причината е, че при такива условия дори станциите Supercharger на Tesla работят много по-бавно от обикновеното. Или изобщо не работят, както се случи с повечето от тях в Чикаго.



Според информациите много собственици на модели на Tesla са се оплакали от проблеми със зареждането. Част от тях са прибегнали до изтегляне на колите си в местния сервизен център на марката. От студовете са пострадали и електромобили на други производители.

Автомобилните губят ефективност, когато термометърът падне под нулата. Проучване на Норвежката автомобилна федерация твърди, че студът може да намали пробега на EV с до 20%. На свой ред Американската автомобилна асоциация (AAA) обаче установи, че обхватът намалява до 40%, когато навън е много студено.



Дългото време за зареждане води до образуване на опашки на обществените зарядни в големите студове. В момента Белият дом финансира усилията за увеличаване на броя на станциите за зареждане в Америка, но изследванията показват, че броят им трябва да се учетвори до 2025 г., за да бъде в крак с растежа на продажбите на електромобили.

0 от 500
  • #4
    19 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Освен това, тези нагли копилинца ако стоят повече в синя или зелена зона (2 часа синя, 4 часа зелена и трябва да ги вдигат, целта на зоната е да има свободни места за хора котио имаме работа в центъра, не някакви ганевци да ги заемат!
  • #3
    16 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 3 месеца )
    МитЕ,къде си?Гигамегачарджъра не работи при отрицателна температура,само в по топлите места.
  • #2
    23 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    То не само от това, гледах един както си беше спрял с Тесла-та и му дава на екрана как не може да се стартира и до там, това някъде в Испания където няма никакъв студ, дойдоха да я вземат от Тесла и да я карат до най-близкия Тесла център койото се оказа на 300км. Тук най-близкия е в Буглокещ и едва ли ще дойде някой. Като цяло махнат ли зоната и безплатния суперчарджър теслите тук ще изчезнат!
  • #1
    27 rate up comment 9 rate down comment
    Гост ( преди 3 месеца )
    Честито теслари!