IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Бруталните студове в Чикаго блокираха много електромобили

Дори Supercharger на Tesla не успяват да се справят с минусовите температури (ВИДЕО)

Добре известно е, че ниските температури намаляват пробега на електромобили и забавят тяхното зареждане. Това, което се случи в Чикаго, прави този двоен удар за техните шофьори още по-брутален.


студове електромобили


В момента Средният Запад на САЩ преживява рязко застудяване, което оставя градове като Чикаго с двуцифрени отрицателни температури. Тези условия доведоха до сериозни проблеми за водачите на електрически превозни средства (EV), които се сблъскват с по-дълго време за зареждане от нормалното, принуждавайки инфраструктурата за зареждане да работи на лимита си.

Шофьори на електромобили в Чикаго бяха принудени да изтеглят колите с чужда помощ, след като чакане с часове наред за зареждане изтощи батериите им, показва репортаж на NBC Chicago. Причината е, че при такива условия дори станциите Supercharger на Tesla работят много по-бавно от обикновеното. Или изобщо не работят, както се случи с повечето от тях в Чикаго.



Според информациите много собственици на модели на Tesla са се оплакали от проблеми със зареждането. Част от тях са прибегнали до изтегляне на колите си в местния сервизен център на марката. От студовете са пострадали и електромобили на други производители.

Автомобилните губят ефективност, когато термометърът падне под нулата. Проучване на Норвежката автомобилна федерация твърди, че студът може да намали пробега на EV с до 20%. На свой ред Американската автомобилна асоциация (AAA) обаче установи, че обхватът намалява до 40%, когато навън е много студено.



Дългото време за зареждане води до образуване на опашки на обществените зарядни в големите студове. В момента Белият дом финансира усилията за увеличаване на броя на станциите за зареждане в Америка, но изследванията показват, че броят им трябва да се учетвори до 2025 г., за да бъде в крак с растежа на продажбите на електромобили.

0 от 500
  • #64
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Цитат на #36 ( преди 3 месеца )
    *анонимен ( преди 14 часа )Друг Гост ( преди 22 минути )31 коментара и то без BythBuster?!? Знаех си, че тази статия има потенциал. Очевидно съм неудобен на сайта и не ми позволява да пиша, както се вижда в клипа. Ако не си онзи гост който има 1 000 Ника и не може с нито един от тях да гледа YouTube, изгледай клипчето, което направих току-що с екранно заснемане, въпреки че вие на клипове не вярвате https://youtu.be/tZ3ZkGNFQIY
  • #63
    4 rate up comment 8 rate down comment
    PLAID ( преди 3 месеца )
    Боцкайте MegaPack-ове по градовете и Powerwall по домовете и не му се плашете! С мрънкане и хамалогия ралтата до никъде.
  • #62
    7 rate up comment 19 rate down comment
    PLAID ( преди 3 месеца )
    При фейслифтова кола с термопомпа не пада пробега, тва да не ти е круша да пада. Качва се разхода с 20%. При ДВГ разхода се качва с 30%. Отделно ти се качва кръвното излишно от 300 точки всеки път на колонката догоре, от стържене на лед, подгряване, мръзнене по седалки на кокал и смрад до козирката.. Вместо да си пуснеш подгрева през телефона, да влезеш като пич, да смачкаш газ..аа тока на едно P100D да видиш 4-те валяка и 800 кончета как ринат на нерез момчеее :D
  • #61
    10 rate up comment 1 rate down comment
    РУК ( преди 3 месеца )
    До 60 - коя Тесла?Че има "малка" разлика в консумацията на различните им модели!И заредена от къде?Че на масовите обществени станции в България цената вече е между 0,70 и 0,90лв на кВч!Само от трите безплатни станции на тесла в цялата страна ли ще зареждаш?! Model 3 харчи между 15 градско и 20 на магистрала което е между 13 и 18лв на 100км! Някак си е малко по различно от твоите 3лв, нали! 3лв може да ти е ако се движиш в радиус на 100км от къщата ти!Ама ако това ти е карането,що си си взел кола
  • #60
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    момчета дайте да си направим един клуб аутомедия след работа да пием по питие да обсъдим на лайф автоиндустрията
  • #59
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Последния Софиянец ( преди 3 месеца )
    Всяка бензинова кола от голф нагоре с лекота достига 100к , а за да има коптори по 5-10к някой трябва да ги е купил нови , нали ? И да , Теслата в момента харчи около 3лв на сто , да си знаете !
  • #58
    10 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Къде е бустерчо да сметне как докато дръпнеш едно кафе и вече си плюс 200-250 км пробег
  • #57
    10 rate up comment 1 rate down comment
    РУК ( преди 3 месеца )
    Митичен? Пиши два реда, че хората се притесняват бе!
  • #56
    8 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Винаги има оправдание и стъпки да се заобиколи "проблема" - никога не се вижда простата истина - електричките далеч не са близо толкова безпроблемни и безгрижни както двг, особено в по-тежки условия като ниски температури.
  • #55
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 3 месеца )
    Тука е,но сега се крие и пише безниково.