IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Бруталните студове в Чикаго блокираха много електромобили

Дори Supercharger на Tesla не успяват да се справят с минусовите температури (ВИДЕО)

Добре известно е, че ниските температури намаляват пробега на електромобили и забавят тяхното зареждане. Това, което се случи в Чикаго, прави този двоен удар за техните шофьори още по-брутален.


студове електромобили


В момента Средният Запад на САЩ преживява рязко застудяване, което оставя градове като Чикаго с двуцифрени отрицателни температури. Тези условия доведоха до сериозни проблеми за водачите на електрически превозни средства (EV), които се сблъскват с по-дълго време за зареждане от нормалното, принуждавайки инфраструктурата за зареждане да работи на лимита си.

Шофьори на електромобили в Чикаго бяха принудени да изтеглят колите с чужда помощ, след като чакане с часове наред за зареждане изтощи батериите им, показва репортаж на NBC Chicago. Причината е, че при такива условия дори станциите Supercharger на Tesla работят много по-бавно от обикновеното. Или изобщо не работят, както се случи с повечето от тях в Чикаго.



Според информациите много собственици на модели на Tesla са се оплакали от проблеми със зареждането. Част от тях са прибегнали до изтегляне на колите си в местния сервизен център на марката. От студовете са пострадали и електромобили на други производители.

Автомобилните губят ефективност, когато термометърът падне под нулата. Проучване на Норвежката автомобилна федерация твърди, че студът може да намали пробега на EV с до 20%. На свой ред Американската автомобилна асоциация (AAA) обаче установи, че обхватът намалява до 40%, когато навън е много студено.



Дългото време за зареждане води до образуване на опашки на обществените зарядни в големите студове. В момента Белият дом финансира усилията за увеличаване на броя на станциите за зареждане в Америка, но изследванията показват, че броят им трябва да се учетвори до 2025 г., за да бъде в крак с растежа на продажбите на електромобили.

0 от 500
  • #54
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 3 месеца )
    Лудория,този социален електрически Ситроен става само за пътуване до работа и супермаркета.
  • #53
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Гост ( преди 3 месеца )
    Точно това не разбирам.Дал 100 к. лева за електрокар,после ми се хвали как икономисвал от ток.С един бензинов автомобил втора употреба за 10 к.лева ще ми останат 90 к.лв за бензин.Де Илия на кирия.
  • #52
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Лудория ( преди 3 месеца )
    Хайде сега всички да пишем до министър-председателя да позволи на Стелантис да пуснат тяхната програма "Социален лизинг" като във Франция. Аз съм готов да плащам 200 лв. месечно за електрически Ситроен и ще пиша всеки ден какво се е случило. То няма много зарядни из наше село, ама като се налага ще опъвам един кабел от петия етаж и ще зареждам на паркинга долу.
  • #51
    12 rate up comment 0 rate down comment
    ИзплискАл легена ( преди 3 месеца )
    Абе, оня пет полярния психопат, TSLA, PLAYD, MYTH BASTER и останалите му гостенски анонимни извращения, къде е. Да не е замръзнал в някой кашон дето пише теслА на него, че нали тези талиги са му мечта. Може и да спори с останалите си самоличности, за да решат какво да напишат.
  • #50
    15 rate up comment 2 rate down comment
    До 50 ( преди 3 месеца )
    Така е, електричка за (около)градско с гараж е супер. Само дето цените и на електричките и гаражите са "кисели". То и да летиш с хеликоптер е супер и още по-удобно от електричка, ама и там нещо цените на самите хеликоптери, както и на площадките за тях са "кисели". Затова е смешно как някой, който е платил 100к лева за кола ти обяснява, че е "супер", защото разходът му е 4лв/100км. Дет се вика, браво, отиди да си вземеш Нобела за икономика за 2024г.
  • #49
    6 rate up comment 14 rate down comment
    Вин ( преди 3 месеца )
    Като цяло, преобладаващо коментарите са основани на бг манталитет - мрънкане, недоверие към нововъведения, скепсис! Тихата злоба на роба, гроздето е кисело, не ща на мен да е добре, а на Вуте да е зле! Електрическа за градско, особено ако си в къща е супер, пък вие си плюйте, не пречи:)
  • #48
    2 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Да се чуди човек, инженерите и шефовете на toyota ли разбират повече от мен или аз който им говоря от 10 години че водородът няма бъдеще и никога няма да има? Кой излезе накрая правия? Както виждаш дори онзи който искаше да ме затапи с клипа, че пробегът падал през зимата, сякаш някой някога го е отричал, всъщност даде доказателство, че статията е фалшива. След каране почти до 0% на батерията при минус 20, започна да зарежда с около 900 мили в час - 1500 километра в час. Какъв проблем виждаш?
  • #47
    2 rate up comment 2 rate down comment
    33 ( преди 3 месеца )
    Просот написах, защо се продават яко електрическите в Норвегия. Просто ги направиха достъпни, с много екстри. Ако някой е живял в Норвегия, знае, че меснтите такси и данъци, като и застраховки са брутални, дори и за техните доходи. Колкото за извънградско пътуване - там е "лодкарска история" и общо взето на 50-тия километър след Осло е само рибарски сеща и чат-пат някое пристанище ....
  • #46
    6 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Ето за това не са добри ел колите при по сериозен Капри з а времето замръзват а политиците от Брюксел ни ги натрапват против волята не струват ел миксерите за нищо.
  • #45
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Разбирач ( преди 3 месеца )
    Митето, който не кара и не живее с електричка, да дава акъл и съвети на хора, които карат и живеят ежедневно с електрички, е като кибиците в кварталното кафене да дават акъл на Пеп Гуардиола как се печели Шампионска Лига, и на Джо Байдън как да оправи кризата в Близкия Изток. И в двата случая информацията идва "от новините по телевизията", но на експертите и това им е достатъчно. Да се чуди човек като са толкова начетени тези експерти, къде са им парите. И електричките, разбира се!