IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla отчете милион продажби в Европа

Американската марка залага на обновения Model 3 за нов ръст на резултатите на континента

Американският производител на електромобили Tesla обяви, че е достигнала 1 млн продажби в Европа, като това става 14 години след първата поява на нейния модели на Стария континент.


Tesla Model 3


Tesla стартира бизнеса си в Европа през 2009 г. с ограничени доставки на Roadster, а след това на пазарите на континента се появиха Model S през 2012 г. и Model X през 2015 г. Само година по-късно американката марка пусна Model 3, а през 2020 г. към гамата се присъедини и Model Y.

Според информация на агенцията за анализи на автомобилната индустрия JATO Dynamics през 2022 продажбите на четирите модела на Tesla - S, X, 3 и Y, са 232 066 единици. Основната част се пада на Model Y - 137 052, и на Model 3 - 91 475 бройки.


Tesla Model 3


Сега компанията на Илон Мъск се готви за увеличение на тези резултати, като основна роля за това ще играе обновеният Model 3 (на снимкита), който беше представен по-рано тази година. Освен, че има променен външен вид, най-достъпният като цена електромобил на Tesla е и още по-евтин, което също трябва да привлече повече потребители.

Обновеният Model 3 получава и по-голям пробег 553 км (512 км при варианта с предлаганите като опция 19-цолови джанти) и може да се зарежда със скорост до 170 кВт. Двумоторната Lond Range има обявен пробег от 677 км и пикова скорост на зареждане до 250 кВт.


Tesla Model 3


В Tesla са убедени, че промените по модела и най-вече неговата намалена каталожна цена ще увеличат сериозно продажбите му в Европа. И това изглежда напълно логично, тъй като конкурентите на Model 3 все още не могат да постигнат неговия пробег, производителност и скорост на зареждане, а също така и пътно поведение и управление.


0 от 500
  • #56
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    До 54.Да но сравнява Тесла с Ауди.
  • #55
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    До 53.Смехурко,пак си станал за смях на форума независимо от гледната точка.
  • #54
    1 rate up comment 1 rate down comment
    бляк ( преди 1 година )
    гол спартански "интериор" с таблет по средата, що е то ?
  • #53
    4 rate up comment 3 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Гостенино, ВЯРВАШ ли го? Че от моята гледна точка е обратното.
  • #52
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    Мити4ен,сви ти сърмите РУКа.
  • #51
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    За да получите реалния пробег,разделете на числото 2.
  • #50
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Q ( преди 1 година )
    По злобните коментарии разбирам, че все повече Го-шета разбират че няма връщане назад. Дараците, които според тях са супер премиум от далече се познават по светлинния подпис. Някои ги подобряват с китайски тунинг, ама дотам. За по нови паре нема. След 10 години ще избират между 3 цилиндров 100 коня или 4 цилиндров 200 с три турбини. Е може и някой хибрид с изцъклена батерия. Електричните за тях са пълен *** естествено, пък и ще са си скъпи. Нови и втора ръка.
  • #49
    2 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    До митбастат 8 лева на 100 км, ама не караш кат мене бате - крка ми е винаги до дупка. Казаха 2.7 ускорение и винаги го ползвам.
  • #48
    2 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Който не кара Тесла е УБИЕЦ на бъдещеъо на децата ни!
  • #47
    4 rate up comment 2 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Разбира се отговор няма да получа, ето поредния източник на информация :По този начин дори частни лица могат да станат активни участници на енергийния пазар: те стават потребители, тоест както потребители, така и производители на енергия. За първи път потребителите също могат да се възползват финансово от участието си на енергийния пазар. Досега това беше запазено за индустриални доставчици. sonnen успешно прилага това в своя sonnenVPP от 2018 г. Батериите sonnen на клиентите на sonnen са свър