IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Петте големи предизвикателства пред Tesla

Сред тях са прекомерна зависимост от Китай и конкуренцията на местните електромобили

В най-новата история на автомобилната индустрия няма друга компания, която да е преживяла толкова бърз растеж като Tesla. Несъмнено това е главният герой от последните 10 години. Tesla успя да поведе световния пазар на електрически превозни средства, като представи атрактивни и конкурентни модели в точното време и на правилните места, категоричен е Фелипе Муньос от JATO Dynamics в своя анализ за изданието Motor1.

Компанията, притежавана и ръководена от Илон Мъск, се превърна в еталон, когато вече почти всеки шофьор мисли за електрическа кола. Но всеки бърз успех не идва сам. Има и предизвикателства. Ето най-големите предизвикателства, пред които Tesla е изправена.


Петте големи предизвикателства пред Tesla (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    При автомобилите вече е трудно да се представи нещо ново и поради една или друга причина се налага еднообразието, така че Тесла пак са напред с материала.
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Ку-ку ( преди 7 месеца )
    Хубаво, сетили са се за нов дизайн и компютър. Обаче нито дума за внедряване на твърдотелни батерии. Не само заради по-високата енергийна плътност и намалени размери и тегло, а и по-високо ниво на безопасност от пожар.
  • #12
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 месеца )
    До 6.Бустер4о,по скоро ще разчистим теб от сайта.Малко ли т р о л и ш във факти,че и тук си налазил.
  • #11
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 месеца )
    Бустер4о,ако BYD спре да продава батерии на Тесла, производството на Тесла ще спре.
  • #10
    3 rate up comment 1 rate down comment
    До Швабен ( преди 7 месеца )
    BYD имат огромен обем продажби на хибриди, а това по същество са автомобили с ДВГ. Да, имат сериозна гама електрически автомобили и продават много, но ...... почти само в Китай и имат марж на единица произведен електрически автомобил, който е под $1000 на кола. При Тесла тази стойност варира в диапазона $7500-9000 на автомобил. За софтуера е безсмислено да се коментира - там разликата е от тук до Луната и обратно. Напълно смехотворно е двете компании да се сравняват.
  • #9
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Гост ( преди 7 месеца )
    Бустер4о,какво обидно има в думата дърводелец?Т Р О Л си ти,преброй си тлупавите коментари под всяка тема.
  • #8
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 7 месеца )
    Най-големият проблем на Тесла е пропагандния балон който сами си надуха. То не бяха автономни управления, изкуствен интелект, роботаксита, 4680 батерии собствено производство.. въздух под налягане. На практика са напълно зависими от Китай и доставчиците на батерии, защото собствение им са гола вода. За сравнение, BYD са на път да ги изпревят по продажби, сами си разработват и произвеждат батериите, а пазарната им капитализация е около 100 милиарда долара.
  • #7
    1 rate up comment 2 rate down comment
    MythBuster ( преди 7 месеца )
    На мястото на звездичките е думичката т p o л
  • #6
    3 rate up comment 3 rate down comment
    MythBuster ( преди 7 месеца )
    Мнението на гостът беше докладвано и приканвам всеки един от вас като види мненията на троловете, които в прав текст заявяват че идват тук само за да се заяждат с останалите, да ги докладват за да помагаме на *** да ги трият. Да разчистим дружно сайта от ***. Благодаря предварително!
  • #5
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Гост ( преди 7 месеца )
    Най голямото предизвикателство за Тесла е че дърводелците са на привършване.