IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Можете да гласувате за това къде да има зарядна станция на Tesla

За съжаление, България я няма в опциите, предложени от американския производител

Tesla ви позволява да гласувате къде трябва да бъде следващата обществена зарядна станция Supercharger. Така тя може да е близо до вас, въпреки че България е забита в "трета глуха"..


Tesla


Тази нова система за гласуване за Supercharger вече е активна и позволява на хората с акаунт в Tesla да избират до пет места за нови станции за зареждане. Печелившите се избират всяко тримесечие, което означава, че гласуването се нулира и можете да гласувате за нови пет потенциални локации на Supercharger.

На европейско ниво текущото най-гласувано потенциално местоположение на Supercharger за това тримесечие е в Брашов, Румъния, което в момента има 16 355 гласа. Следват Солнок, Унгария (15 408 гласа) и Фузешабони, Унгария (15 318 гласа).

В допълнение към възможността да гласуват за избраните местоположения на Supercharger, хората с акаунти в Tesla могат също така да предложат различно местоположение за следващата инсталация на Supercharger на компанията. Тези предложения ще бъдат прегледани при изпращане и може да отнеме до три месеца, докато бъдат добавени към картата на Supercharger. За съжаление в картата на Tesla за предложения за нови зарядни станции България не фигурира.

В моментаамериканският производител има над 50 000 суперзарядни устройства в световен мащаб, като мрежата в Европа непрекъснато се разраства. Но все пак българи с акаунт в Tesla могат да предлагат нови местоположения в раздел "Други държави".

0 от 500
  • #19
    1 rate up comment 2 rate down comment
    До 16 ( преди 1 година )
    Ти в Русия или САЩ ли живееш? Няколко стотин километра стига и за повече от близкото село
  • #18
    0 rate up comment 2 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Да разчиташ на държавата да ти построи зарядни станции е като да разчиташ да ти построи държавни бензиностанции и АЕЦ Белене. За сметка на това има заявки за 40 000 мегавата фотоволтаични централи и видя ли какво чудо са направили Финес само за две три години със зарядните станции в България? Малко ли ти се виждат за града България, който има население и площ колкото китайско село?
  • #17
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Лудория ( преди 1 година )
    Но не и бонуси - цената си е цена. Примерно за такситата да изградят колонки на подходящите места, но да ги изгради община/държава, за да се гарантира бърз преход към електромобили. За тези таксиджии, които искат да ползват електромобили, не да бъдат зелени, а да им се намалят такси, данъци(за известно време, разбира се), за да са мотивирани да закупят по-скъпите авотмобили. Идеята е не някой да печели, а да се намалят отделяните вредни вещества. Това ще намали и заболявания и съответно шума. ;)
  • #16
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Лудория ( преди 1 година )
    Инак са прави - повече маркетинг, по-малко технология. С настоящата технология на електромобилите те са градски автомобили - да караш в града и предградията (близките села). За всичко друго е по-скоро изключение и за оптимисти/вярващи/"зелени" и останали early adopters. Но и това не е лошо, за да се намалят вредните вещества в големите градски центрове. Даже съм изразявал мнение, че държавата и общините трябва да помогнат за това не само с данъци, но и ако е възможно по друг начин.
  • #15
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Лудория до MythBuste ( преди 1 година )
    Е, аз се шегувам за екстрите, за които се споменава в коментарите - къде има колонка, къде няма, колко е uptime... То само да пуснат за дизел, веднага ще се включа с това, че за да изчистят FAP-а, трябвало да карат няколко минути с висока скорост. И ако живееш в Родопите, трябва да идеш до магистралата до Пазарджик, че да изчистиш FAP-а. Инак моето мнение за електромобилите не е негативно, но не е и като верую.
  • #14
    0 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Кой спори и за какво? Аз спорещи не виждам? И каква реклама може да се прави на несъществуващи станции?
  • #13
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Стига сте спорили за глупсоти! Това е маркетингова кампания. Пручване и реклама в едно.
  • #12
    1 rate up comment 3 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    До 10. Е хубаво де кой е казал че електромобилите са подходящи за всички? Нали постоянно ви обяснявам че не са за Вас? Защо се държите все едно някой ви е опря от пистолета на челото и ви задължава сега и на момента на всяка цена да си купите електромобил защото от това зависи живота ви? Колко пъти да ти обяснявам че дори след 2050 година ще можеш да си караш в България каквото си пожелаеш включително на дядо ти жигулито?
  • #11
    0 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    До 4. Гостенино, вярно е че все още няма електрически камиони. Вярно е че има само 70 броя тестови камиони, за да им видят недостатъците и да ги поправят за серийното производство което ще започне чак в края на следващата година. Също така е вярно че още сегашните неподобрени камиони изминават тестово над 1000 мили което са 1600 км за едно денонощие с включени товарене разтоварване и зареждане.
  • #10
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Лудория ( преди 1 година )
    Моята кола е на бензин и засега всички зарядни за нея са 100% на разположение (uptime), но пък не ми показват колко трябва да заредя, за да стигна до следващата бензиностанция. Ама че тъжно, но нали все пак ползвам автомобила не да пътувам между колонки/зарядни, а за да стигам до определени места... ;)