IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Можете да гласувате за това къде да има зарядна станция на Tesla

За съжаление, България я няма в опциите, предложени от американския производител

Tesla ви позволява да гласувате къде трябва да бъде следващата обществена зарядна станция Supercharger. Така тя може да е близо до вас, въпреки че България е забита в "трета глуха"..


Tesla


Тази нова система за гласуване за Supercharger вече е активна и позволява на хората с акаунт в Tesla да избират до пет места за нови станции за зареждане. Печелившите се избират всяко тримесечие, което означава, че гласуването се нулира и можете да гласувате за нови пет потенциални локации на Supercharger.

На европейско ниво текущото най-гласувано потенциално местоположение на Supercharger за това тримесечие е в Брашов, Румъния, което в момента има 16 355 гласа. Следват Солнок, Унгария (15 408 гласа) и Фузешабони, Унгария (15 318 гласа).

В допълнение към възможността да гласуват за избраните местоположения на Supercharger, хората с акаунти в Tesla могат също така да предложат различно местоположение за следващата инсталация на Supercharger на компанията. Тези предложения ще бъдат прегледани при изпращане и може да отнеме до три месеца, докато бъдат добавени към картата на Supercharger. За съжаление в картата на Tesla за предложения за нови зарядни станции България не фигурира.

В моментаамериканският производител има над 50 000 суперзарядни устройства в световен мащаб, като мрежата в Европа непрекъснато се разраства. Но все пак българи с акаунт в Tesla могат да предлагат нови местоположения в раздел "Други държави".

0 от 500
  • #29
    1 rate up comment 1 rate down comment
    До дойче пътешествен ( преди 1 година )
    Хора, не разбрахте ли, че не желая да 1) се съобразявам на коя станция ще зареждам, 2) да планирам маршрути, 3) да внимавам дали не съм паднал под 10%, 4) да се чудя дали оставащият според комп.-а пробег е верен или не, защото сме тежка зима или ужасно лято, 5) да "кондиционирам" батерията, защото - горката - се мъчи, ако не е в правилния температурен диапазон, да губя 7 х 20 мин. = 140 мин. за зареждания... И т.н., и т.н. Разберете, тази технология е (все още) непрактична.
  • #28
    0 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Нищо не каза за клипа който ти дадох и 40 зарядни станции в малка България, на която като сложиш в четирите края и в средата по една зарядна станция и вече зарядните дистанции са през 200 км. Нищо не каза и за удвояването на зарядните станции за година и какво ще стане ако продължат да ги удвояват още няколко години? Да станат 80 на втората, през третата година 160 локации, А защо не и 320 локации с по три-четири колонки на четвъртата година от удвояването? Дали ще има нужда от повече?
  • #27
    0 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    До 22. И в крайна сметка не е лошо да се разбереш с другото си аз защото едното ти аз постоянно обяснява как няма зарядна инфраструктура и затова електромобилите стават само за градски пътувания около контакта, а другото ти аз обяснява, че на зарядните станции няма опашки, защото на всеки 10 автомобила се пада по една бърза зарядна колонка, а не защото са през 20 км и след първите 400 км трябва да спреш за 10 минути за да заредиш за 200 км и на практика няма как да станат опашки.
  • #26
    2 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    До 24. Не е лошо да им обясниш, че компютърът ти изчислява на коя станция ти е най-оптимално да спреш, защото горките си мислят че е задължително спираш на всяка една зарядна станция по пътя и компютъра изчислява по колко време да стоиш на нея. Като нищо ще повярват че това са били единствените 7 станции покрай които си минал.
  • #25
    0 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Гостенино, Ти сериозен ли си че не бързат да ги пускат? Само за последните година и половина са инсталирани 1,5 гигавата на стойност над 2 милиарда и за още два-три пъти по толкова има разрешителни за следващите три-четири години, а останалите ще трябва да чакат разширяване на мрежата за да ги поеме. Смяташ ли че са инвестирали по стотици милиони всеки от тях, без да си направят сметката като онзи дето взел 45 000 лв за фотоволтаици и сега съдия изпълнител му продава къщата с двора за 45 000?
  • #24
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До 24 ( преди 1 година )
    Седем зареждания - от 15 до 30 минути. Може и с по-малко, защото колата го позволява, но това не означава по-бързо пътуване, защото електромобилите зареждат по-бързо в ниските проценти на батерията. Компютърът изчислява къде и колко време да зареждаш.
  • #23
    2 rate up comment 2 rate down comment
    До 23 ( преди 1 година )
    И колко часа е зареждането за тези 2 000 км?
  • #22
    2 rate up comment 1 rate down comment
    До 16 ( преди 1 година )
    Имаш предразсъдъци, родени от недостатъчно познания, както повечето хора. Не го казвам, за да те засегна. Пиша в качеството си на собственик на електромобил. Учудвам се колко грешни представи имат хората за електрическите коли. Скоро направихме пътуване до Германия с 2000 км в едната посока. Колко пък да са само за крайградски пътувания. Мога да обясня доста неща, но не знам има ли смисъл. Тук пишещите знаят всичко. Не може да се напълни чаша, която вече е пълна.
  • #21
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    Митичен,зарядните станции са свободни, заради малкия брой електрокари в България.
  • #20
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    Митичен,има заявки.Но нещо не бързат да ги пуснат.Стоят си само като заявки.На вторичен пазар се продават от банки и ЧСИ изградени фотоволтаични централи по 30 квт и няма желаещи да ги купят.