Някога автомобилът се възприемаше като чудо и благодарение на високата си надеждност можеше да работи десетилетия. Автомобилите се справяха успешно в условия на офроуд, работеха като таксита и изминаваха стотици хиляди километри, без да се развалят. Всичко това техните собственици получаваха на определена цена. Нека видим кои са първите автомобили, променили индустрията, ставайки масови в началото на XX век и колко са стрували те.
Колко струваха първите масови автомобили (ГАЛЕРИЯ):
Citroën A (10CV)
Във Франция въпросът за производството на „народна кола“ по примера на Ford T възниква след Първата световна война. Разработката му е започната Андре Ситроен - френски индустриалец, който е направил капитала си от доставката на боеприпаси. През юни 1919 г. той преобразува военните си предприятия, за да произвежда обикновен автомобил Citroen A (10CV) и много бързо създава поточната им линия. Още през 1920 г. заводът сглобява повече от 100 Citroen A на ден.
Във Франция въпросът за производството на „народна кола“ по примера на Ford T възниква след Първата световна война. Разработката му е започната Андре Ситроен - френски индустриалец, който е направил капитала си от доставката на боеприпаси. През юни 1919 г. той преобразува военните си предприятия, за да произвежда обикновен автомобил Citroen A (10CV) и много бързо създава поточната им линия. Още през 1920 г. заводът сглобява повече от 100 Citroen A на ден.