Някога автомобилът се възприемаше като чудо и благодарение на високата си надеждност можеше да работи десетилетия. Автомобилите се справяха успешно в условия на офроуд, работеха като таксита и изминаваха стотици хиляди километри, без да се развалят. Всичко това техните собственици получаваха на определена цена. Нека видим кои са първите автомобили, променили индустрията, ставайки масови в началото на XX век и колко са стрували те.
Колко струваха първите масови автомобили (ГАЛЕРИЯ):
Panhard – Levassor
Класическият автомобил е създаден от френската компания Panhard-Levassor. Двигателят е разположен отпред в отделно отделение, а задните колела са задвижвани с верижна предавка. Колите струват 3500 франка (средната заплата на работник във Франция в края на XIX век е 110 франка, а един велосипед струво около 70 франка).
Класическият автомобил е създаден от френската компания Panhard-Levassor. Двигателят е разположен отпред в отделно отделение, а задните колела са задвижвани с верижна предавка. Колите струват 3500 франка (средната заплата на работник във Франция в края на XIX век е 110 франка, а един велосипед струво около 70 франка).