"Това, което показахме днес, не е нищо по-малко от бъдещето на BMW, и бъдещето на автомобила такова, каквото го виждаме ние", казва ни Питър Нота, шефът на BMW по продажбите, само час след като компанията е представила в Мюнхен своята футуристична Vision Neue Klasse.
"С този концепт искаме да очертаем в каква посока поема BMW в цялата тази трансформация към електрическо задвижване и дигитализация. И го правим от много силна позиция. Марката BMW е номер едно в глобалния премиум сегмент с голям аванс. Освен това увеличаваме пазарния си дял на много световни пазари", добавя Нота.
12 въпроса към Питър Нота, шефа по продажбите на BMW (ГАЛЕРИЯ):
- Както казах, ние сме в наистина силна позиция и печелим пазарен дял на много пазари, включително в Китай. Всички знаем, че конкуренцията там е много силна, особено в по-ниските сегменти. Но ние успяваме да растем с по-високо темпо от средното за пазара. Да, гледаме много сериозно на факторите, които споменахте, но все пак изпитваме увереност за бъдещето. И двете ни продуктори гами - на двигатели с вътрешно горене и на електромобили - са силни и добре приети от клиентите.
НА СНИМКАТА: Представянето на прототипа BMW Vision Neue Klasse в Мюнхен