IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ето колата, която ще преобрази BMW

С поне 650 км реален пробег и невиждан до момента интериор, бъдещата Neue Klasse е революция и в дизайна, и в технологиите

МЮНХЕН, ОТ НАШИЯ ПРАТЕНИК. През лятото на 1962 BMW представи на света своята "Нова класа" (Neue Klasse) - серия компактни спортни седани, която преобрази скромната дотогава компания и я превърна в световен лидер в премиум сегмента. Днес BMW показа в Мюнхен своята "нова Neue Klasse" - революционна промяна, която трябва да има същия преобразяващ ефект и да гарантира на баварския гигант лидерството и в ерата на електрическото задвижване.
 
 
BMW Vision Neue Klasse 2023
 
 
"Дизайнът е толкова прогресивен, че изглежда, сякаш по пътя сме прескочили цяло поколение модели", обяви при представянето Адриан ван Хойдонк, шефът на BMW Group Design. Също толкова голям напредък ще има и в областта на батериите и ефективноста - подобрение от 25 до 30% в сравнение с актуалните електрически модели на компанията.
   
     
Ключовите факти за "Новата класа" на BMW (ГАЛЕРИЯ):


 
 

0 от 500
  • #30
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 седмица )
    ЗАЗ-ката е по-красива от това "нещо"! Особено вътре е уникално грозна! Прилича на автомобил излязъл от първите серии на Междузвездни войни.
  • #29
    1 rate up comment 2 rate down comment
    VAYK ( преди 1 седмица )
    А в съседните статии пишат че американеца вече предлага на пазара long range с такъв пробег за 55 000 евра и изгражда собствен суперкомпютър за да разработва алгоритми за автономно шофиране, нещо което не само БМВ, а нито един производител скоро няма да направи понеже струва милиарди!
  • #28
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Много приятна. Изчистена, семпличка, изглежда лека и малка. Няма "ифекти" няма изцепки. Страхотна е.
  • #27
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    На мене ми харесва, поне не е като двойката, дето в профил е като форд фокус с багажник. Ама тия работи са далеч от нас. Предполагам, че вече БМВ ще купуват само богатите, щото ще се електрифицират изцяло, докато Стелантис вече започнаха да се дърпат и да обясняват, че няма литий за батерии, тъй че явно ще караме алфи и пежаци.
  • #26
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    На мене ми харесва, поне не е като двойката, дето в профил е като форд фокус с багажник. Ама тия работи са далеч от нас. Предполагам, че вече БМВ ще купуват само богатите, щото ще се електрифицират изцяло, докато Стелантис вече започнаха да се дърпат и да обясняват, че няма литий за батерии, тъй че явно ще караме алфи и пежаци.
  • #25
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    На мене ми харесва, поне не е като двойката, дето в профил е като форд фокус с багажник. Ама тия работи са далеч от нас. Предполагам, че вече БМВ ще купуват само богатите, щото ще се електрифицират изцяло, докато Стелантис вече започнаха да се дърпат и да обясняват, че няма литий за батерии, тъй че явно ще караме алфи и пежаци.
  • #24
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    На мене ми харесва, поне не е като двойката, дето в профил е като форд фокус с багажник. Ама тия работи са далеч от нас. Предполагам, че вече БМВ ще купуват само богатите, щото ще се електрифицират изцяло, докато Стелантис вече започнаха да се дърпат и да обясняват, че няма литий за батерии, тъй че явно ще караме алфи и пежаци.
  • #23
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    Съвсем скоро ще има точно такива и от другите фирми. Няма никакво значение, че е концепция.
  • #22
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Chicho_Ficho ( преди 3 седмици )
    ***, тъкмо си мислиш, че са стигнали дъното и те земта, че изкопаят още сто метра. Как може да направиш бонбон като I8 и 15 години по-късно да се пъчиш с тоя ***. Нереално!
  • #21
    6 rate up comment 1 rate down comment
    До 21 ( преди 3 седмици )
    Пикапа е с такава форма за намаляване на разходите, Тесла 3 както личи от онзи ден може да има прогресивен дизайн и без да е обезобразена макар разбира се да няма екрани по външността което не знам доколко е плюс или минус..