Ако времената бяха нормални, по това време трябваше да тестваме новото, шесто поколение на легендарното BMW M3. По обясними причини това ще трябва да почака, но междувременно можем поне да отговорим на някои от по-любопитните въпроси за една от най-атрактивните спортни машини на пазара.
Роберт Пилзл, шеф на проекта за М3 и М4, и колегите му отговориха онлайн на въпроси на Automedia.bg и няколко други европейски медии
Защо новото М3 е толкова тежко, откъде идват 30-те коня разлика между стандартната и Competition версията, ще има ли още по-мощен вариант? Зададохме ги на Роберт Пилзл, ръководителя на проекта за М3 и М4, на продуктовия мениджър Хаген Франке и на още няколко експерти от М-поделението на баварската компания.
12 ключови въпроса за новото BMW M3 (ГАЛЕРИЯ):
Новото М3 е първото в историята, което е с по-големи колела отзад (19 цола), отколкото отпред (18) - обичайна схема за суперколите с централно разположен двигател, но не и за седан с мотор отпред. Инженерите на BMW M обаче обясняват, че са останали много доволни от сцеплението и баланса, осигурени от подобна комбинация в специални версии като M4 GTS, и са решили да я приложат и тук.
Освен повече сцепление на предната ос, тази схема осигурява и повече въздух, преминаващ през колелата, и съответно по-добро охлаждане при големи натоварвания на писта, обяснява Роберт Пилзл.