Ако времената бяха нормални, по това време трябваше да тестваме новото, шесто поколение на легендарното BMW M3. По обясними причини това ще трябва да почака, но междувременно можем поне да отговорим на някои от по-любопитните въпроси за една от най-атрактивните спортни машини на пазара.
Роберт Пилзл, шеф на проекта за М3 и М4, и колегите му отговориха онлайн на въпроси на Automedia.bg и няколко други европейски медии
Защо новото М3 е толкова тежко, откъде идват 30-те коня разлика между стандартната и Competition версията, ще има ли още по-мощен вариант? Зададохме ги на Роберт Пилзл, ръководителя на проекта за М3 и М4, на продуктовия мениджър Хаген Франке и на още няколко експерти от М-поделението на баварската компания.
12 ключови въпроса за новото BMW M3 (ГАЛЕРИЯ):
За разлика от конкуренти като Mercedes AMG, BMW M остава вярна на себе си и предлага новите М3 и М4 и с ръчни скорости като алтернатива на автоматичната Steptronic трансмисия. "Ръчката" обаче се предлага само за стандартното изпълнение на двата модела, не и за по-мощните версии Competition. Причината е, че по-високите натоварвания при Competition биха се отразили на продължителността на живота на ръчната трансмисия.
Впрочем автоматичната добавя само 25 кг към теглото на колата.