"Това, което показахме днес, не е нищо по-малко от бъдещето на BMW, и бъдещето на автомобила такова, каквото го виждаме ние", казва ни Питър Нота, шефът на BMW по продажбите, само час след като компанията е представила в Мюнхен своята футуристична Vision Neue Klasse.
"С този концепт искаме да очертаем в каква посока поема BMW в цялата тази трансформация към електрическо задвижване и дигитализация. И го правим от много силна позиция. Марката BMW е номер едно в глобалния премиум сегмент с голям аванс. Освен това увеличаваме пазарния си дял на много световни пазари", добавя Нота.
12 въпроса към Питър Нота, шефа по продажбите на BMW (ГАЛЕРИЯ):
- Абсолютно. Повишихме прогнозата си на 1 август. Очакваме продажбите ни да пораснат между 5 и 9 процента през 2023, и да сме номер 1 в света. През юли имахме над 100,000 автомобила аванс пред втория, така че ако запазим тенденцията, със сигурност ще останем на върха.