IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla: Пукнатините по окачването на Model Y са нормални

Собственик на електромобила се оплаква, че проблемът не се взима на сериозно

Собственик на Tesla Model Y се оплака от пукнатини в окачването на своя електромобил, но от компанията-производител го уверили, че всичко е наред и засега колата все още не е ремонтирана.


Tesla


Низар Камел за първи път забелязал пукнатините през май, когато проверявал за друг проблем, от който се оплакват някои собственици на Model Y. Проверявайки дали капачката на резервоара за спирачна течност е добре затегната, той открива пукнатини в предната част на окачването на колата. По-специално, пукнатините са разположени около подрамата на окачването, която при Model Y е направена от едно цяло парче алуминий.

Tesla прави тези детайли в една отливка, вместо много по-малки части, които след това се заваряват заедно. Предимството на този метод е, че е по-опростен и съответно по-евтин. От друга страна обаче, всеки малък дефект в отливката може да доведе до разрушаване на цялата подрамка.

Досега малко американски собственици на Model Y са се оплаквали от подобни проблеми с колите, произведени в Остин (Тексас).Работата е там, че тези проблеми са трудни за намиране. Самият Камел каза, че са му били необходими няколко месеца, за да забележи този недостатък, защото той просто не е очаквал да открие такъв фундаментален проблем.

Собственикът е подал заявка за ремонт още през май, но колата му все още не е приета в сервиз на Tesla. Техник е преглед електромобила, а мениджър на сервизния център е уверил собственика, че колата е безопасна за шофиране“.

„Той твърди, че е говорил с инженери и те са го уверили, че колата е напълно безопасна, но в същото време отказва да ми предостави официална документация от Tesla, че това е така. Имам чувството, че проблемът не се взима на сериозно“, коментира Камел.


0 от 500
  • #32
    3 rate up comment 1 rate down comment
    РУК ( преди 8 месеца )
    MythBusterчо, има един случай за стюардеса на име Весна Вулович,единсвения човек паднал без парашут от над 10 000м и останал жив.Въпреки много конспирации,случая е признат за истински и вписан в Книгата за рекордите Гинес!Но днес, моето момче,ти реши загадката! Весна е скочила от взривения самолет с Тесла!Макар и преди 51 години,някак си в този самолет се озовал един Модел Y със спукан носач,тя се качила в колата в последния моменти така е бил спасен живота и!Защото Тесла е най-сигурната кола!
  • #31
    3 rate up comment 1 rate down comment
    РУК ( преди 8 месеца )
    Ееее MythBusterчо,не Тесла, а модели на Тесла,може да са едни от най-сигурните в краш тестовете!Но не най-сигурния от всички!С което автоматично сам обори хвалабата за скока от скалата!Случая е жив,див късмет какъвто е спохожал много хора в много коли през годините и за които спасителните екипи са казвали,че това е невъзможно!Ходи скочи ти от оная скала с Тесла,па да видим дали е въпрос на кола или въпрос на късмет, щом си толкова сигурен в колата!Нали ще драснеш еди ред след скока!Амин!
  • #30
    4 rate up comment 0 rate down comment
    РУК ( преди 8 месеца )
    MythBusterчо, това Дани ли ти го каза?!Не виждаш ли,че вече ставаш смешен пред всички с фанатичното защитаване на Тесла!Па даже не си се качвал в такава!Айде аз минавам от време на време да те избъзикам, ама виж колко хора вече почна да им писва от глупостите ти! "то умрало м а" не го ли виждаш! Детайла сцепен,он спори по окачване ли по кво е и пукнатото здраво било!Кви заварки, да го стяга със свинска опашка и газ!Ще се глезят тука по някакви пукнатини на нова кола за 60к Евра!
  • #29
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Митьоо, обикновено пишеш смислено, но тоя път се изказа неподготвен. Коравината на конструкцията не е правопропорционална на количеството материал и дали е плътен.
  • #28
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Неук ( преди 8 месеца )
    Тесла не беше ли инструмент.За кола не знам.
  • #27
    20 rate up comment 0 rate down comment
    popa ot razgrad ( преди 8 месеца )
    не бих си купил продукт от фирма, чийто собственик се отнася към служащите и клиентите си като към роби...
  • #26
    3 rate up comment 13 rate down comment
    MythBuster ( преди 8 месеца )
    До 25. Къде видя окачване? Опиши ми го на снимката? А относно заварката, очевидно не знаеш какво е аргон и си мислиш че се заварява с електрод и електрожен, а след това чукаш шлаката и намираш шупли отдолу.
  • #25
    13 rate up comment 3 rate down comment
    До MythBuster ( преди 8 месеца )
    Само където, проблемите са около окачването, което не е ОК! Да обяснявам ли докъде може да доведе? Това с дръжката на чашата е несъвместимо, като сравнение. Относно заварките, каква е гаранцията че няма да се появят шупли около нея?
  • #24
    4 rate up comment 15 rate down comment
    MythBuster ( преди 8 месеца )
    Правиш ли разлика между цялост и здравина? Както виждаш и аз не одобрявам нарушаването на целостта и не смятам това за приемливо. Това обаче не нарушава здравината на носещата конструкция. Това че ще счупиш дръжката на чаша за кафе, не означава че тя става неизползваема и ще тече. В случая са напукани само тънките части. Ако от Тесла не се правеха на интересни, за да пробват да им мине номера, можеше да ги заварят на аргон. Сега като се раздуха случая, вероятно ще го направят.
  • #23
    21 rate up comment 2 rate down comment
    112 ( преди 8 месеца )
    Ако очаквате качество от Тесла сте в огромна заблуда ...