Поредният пример за лошото качество или по-точно за липсата на контрол върху качеството на произведените електромобили на Tesla се появи в Reddit. Собственик на чисто нов Model Y Longe Range публикува снимки на външната част на една от вратите, на които се вижда неправилно подравненото уплътнение, причиняващо силен шум в колата по време на движение.
Докато пътувал към дома си, след като получил новия си електрически кросоувър, собственикът чул силен шум, сякаш прозорецът е отворен. Мъжът нямал никакъв опит с електромобили и първоначално приел, че това се дължи на „липсата на шум от двигателя“. Проблемът обаче се задълбочава през следващите дни и това кара собственикът да се увери, че всички врати и прозорци се отварят и затварят правилно, както и че всички уплътнения са на място.
Именно при внимателния оглед е открит дефект - външната лайсна над прозореца на шофьора е видимо изкривена, за разлика от другата страна, която е напълно изравнена с каросерията. В снимките, споделени от потребителя zagman76 в групата Tesla Lounge в Reddit, можем да де види черното пластмасово уплътнение, стърчащо от вратата на шофьора по необичаен начин.
Потребители на Reddit попитаха собственика как е пропуснал нещо подобно по време на доставката, на което той да отговори, че дефектът не е било толкова забележим в при огледа преди приемането и вероятно се е влошил по-късно. Според zagman76 ще е необходимо посещение в сервизен център на Tesla, за да се разреши гаранционният проблем, тъй като опитите с натискане и наместване не дават резултат.