IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Какво се случва, когато прекалиш с добавянето на мощност?

Вижте как трансмисията на Chevy Camaro с 800 к.с. се взриви на стенд (ВИДЕО)

Собственикът на черен Chevrolet Camaro ZL1 откри по трудния начин какво може да се обърка, ако се опитате да измъкнете допълнителна мощност от това, което вече и без това е много мощна кола.


Chevrolet Camaro ZL1


Конкретно това Camaro ZL1 е притежание на Андрю Зюрик, който е собственик на YouTube-канала Complete Street Performance тества колата на дино-стенд. Не е ясно какви модификации са правени по колата, но тя изтласква 829 к.с. през задните колела, работейки с гориво E85, когато нещата се объркват.

Точно преди Зюрик да пусне газта, може да се види как шепа метални фрагменти падат от долната страна на колата. Миг по-късно въздушните възглавници на седалките и завесите се отварят, а под автомобила избухва огън. За щастие, човекът, който снима, успява бързо да потуши пламъците, преди да причинят значителни щети.



Екипът в сервиза бързо установява, че корпусът на задния вал на трансмисията се е спукал и това е предизвикало експлозията, която вероятно е задействала въздушните възглавници, но е трудно да се каже със сигурност.

Независимо от това, Зюрик отбелязва, че е имал късмет, тъй като трансмисията на неговото Chevy е гръмнала на дино-стенд, а не на пътя или на състезателна писта, тъй като последвалият пожар можеше бързо да погълне колата, ако няма кай да реагира и да загаси пламъците.


0 от 500
  • #22
    0 rate up comment 2 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Отговарям за поне 15-ти път за причината за смяна на диференциала на това iveco. С диференциала не променяш мощността за движение със 140 км в час, а променяш оборотите на двигателя при движение със 140 км в час и оборотите падат, въртящият момент от двигателя се качва и се постига икономия на гориво, както и удължаване на живота на двигателя.Модула вдига въртящия момент. Със старият диференциал при същата скорост, двигателят се върти с много по-високи обороти за отдаде същата мощност.
  • #21
    0 rate up comment 2 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Колко пъти трябва да ти се обяснява за последните 5 години, че за да поддържаш движение с 140 км в час с един автомобил, ти е необходимо точно определена мощност според законите на Нютон. Тоест според размера на гумите, те ще се въртят с точно определени обороти и ще изискват от диференциала точно определен въртящ момент за съответната мощност. Въпросът ВИНАГИ ТРЯБВА да започва от мощността към гумите назад към двигателя, а не от двигателя към гумите.
  • #20
    0 rate up comment 2 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Ето че не можеш да зададеш за пети пореден път въпросът правилно, защото не стига че не знаеш, но дори когато ти го обяснят не можеш да го разбереш. Вече ти писах, 100 kW са си 100 kW и не се променят! Единствено ще намалеят заради триенето, Но тези загуби ще са почти еднакви за двата диференциала.
  • #19
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    Как се променя мощността предавана към гумите със смяната на диференциала. А.УвеличаваБ.НамаляваВ.Не се променя
  • #18
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    Пет коментара с общи приказки.Отговор няма.
  • #17
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    Не можеш да отговориш.
  • #16
    4 rate up comment 0 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Ти прочете ли какво се е счупило? От какво друго може да се е счупило? Да прочете за някакви повреди по двигателя?
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Изглежда по-скоро на лошо поставен мод, отколко на нещо друго. 829 кончета не са шега, но не са нещо извънземно и съм виждал подобни цифри на ГОЛФ, така че не е от "прекено голяма мощ".
  • #14
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    MythBuster - Стига са прави на вървежен и ти бе!
  • #13
    2 rate up comment 1 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Турбо, я помогни на приятел и кажи може ли с допълнителен модул да се вдигне мощността на дизелов двигател с 40 коня, че гостени на обяснява че таковО животно нЕмало? НЕмало и лекотоварен бус със задно предаване на iveco, нямало Ивеко с Рама, а пък рама и шаси било едно и също според инженера? Я си кажи твоето инженерно мнение? Че аз не знам за iveco което не е на Рама. Нито знам за iveco на предно предаване. Току виж съм научил нещо ново от тебе? От Гост не можах, само се смях. Много!