IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Какво се случва, когато прекалиш с добавянето на мощност?

Вижте как трансмисията на Chevy Camaro с 800 к.с. се взриви на стенд (ВИДЕО)

Собственикът на черен Chevrolet Camaro ZL1 откри по трудния начин какво може да се обърка, ако се опитате да измъкнете допълнителна мощност от това, което вече и без това е много мощна кола.


Chevrolet Camaro ZL1


Конкретно това Camaro ZL1 е притежание на Андрю Зюрик, който е собственик на YouTube-канала Complete Street Performance тества колата на дино-стенд. Не е ясно какви модификации са правени по колата, но тя изтласква 829 к.с. през задните колела, работейки с гориво E85, когато нещата се объркват.

Точно преди Зюрик да пусне газта, може да се види как шепа метални фрагменти падат от долната страна на колата. Миг по-късно въздушните възглавници на седалките и завесите се отварят, а под автомобила избухва огън. За щастие, човекът, който снима, успява бързо да потуши пламъците, преди да причинят значителни щети.



Екипът в сервиза бързо установява, че корпусът на задния вал на трансмисията се е спукал и това е предизвикало експлозията, която вероятно е задействала въздушните възглавници, но е трудно да се каже със сигурност.

Независимо от това, Зюрик отбелязва, че е имал късмет, тъй като трансмисията на неговото Chevy е гръмнала на дино-стенд, а не на пътя или на състезателна писта, тъй като последвалият пожар можеше бързо да погълне колата, ако няма кай да реагира и да загаси пламъците.


0 от 500
  • #52
    1 rate up comment 4 rate down comment
    MythBuster ( преди 9 месеца )
    Като те виждам какъв си инженер въобще не се учудвам, че са ти намалили заплатата в сравнение с миналата година, докато не останалите инженери се надпреварват да им увеличават заплатите, за да ги задържат! А това го предвидих още когато ти казах че ще те бъзикам за този модул и всичко останало. Казах ли ти че след една седмица ще се обясняваш като ученичка, че не си писал Ти или че си се бъзикал когато ти покажа линк към модула? Е дали отново и отново и отново не познах? Няма нищо мъжко в тебе!
  • #51
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 9 месеца )
    Тре сльо всеки ден с инженерни знания си заработвам хляба.На форума ти си му достатъчен, носиш ни смях и добро настроение.
  • #50
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 9 месеца )
    Тре сльо стана автотранспортен техн каквото и да значи това.
  • #49
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Автотранспортен техн ( преди 9 месеца )
    Тук изчетох много глупости. Но има и хора, колеги, които са наясно с въпроса. Слава тебе Господи, че все още се намират технически грамотни хора и благодарение на тях вярата ми у човечеството не е съвсем изгубена... Щом един човек не може да обясни / или изчисли какви са предавателните числа при всяка скорост, просто няма смисъл да разговаряш с този човек. След като не знае и не може да обясни такива фундаментални въпросчета, за какво трябва изобщо да си съсипваш нервите с неграмотни?
  • #48
    1 rate up comment 3 rate down comment
    MythBuster ( преди 9 месеца )
    Какви инженери сте вие? Какво полезно сте дали на този форум, освен манипулации, лъжи и заяждане, както и откровени глупости които мислите наистина и им вярвате? А накрая паляка на форума ви излага незнанията при всеки един спор с него. Не мислиш ли че правите услуга на паляка, а? Накрая все той излиза правия, а вие се излагате и на практика той не гледа да се прави на умен, а вие го правите да изглежда по-умен отколкото е? Другия път си спомни това, преди да тръгнеш да "спориш".
  • #47
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Гост ( преди 9 месеца )
    Това е вид спорт за инженерите,заяждане с паляка на форума.
  • #46
    2 rate up comment 4 rate down comment
    MythBuster ( преди 9 месеца )
    А кой предизвика глупавия спор, Дали има модули които могат да увеличат мощността на дизелов двигател? Кой обясняваше че няма как да сменя диференциала, защото лекотоварните микробуси на iveco били с предно предаване? Кой влезе в глупав спор че рама и ще си били абсолютно едно и също нещо? Кой, кой, кой? А кой му пригласяше? За мен това не е спор. След като лично съм монтирал такъв модул очевидно съществува и остава само да се гъбъркам с вас, докато вие повтаряте в какво ВЯРВАТЕ,че не съществува
  • #45
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Турбо ( преди 9 месеца )
    Не се научи да ни различаваш,Гост и турбо.Ще цитирам Гост."Изприказва много приказки,без да казваш нищо съществено.Само се правиш да изглеждаш по умен".Някои хора си изкарват хляба с труд и нямат време за глюпави спорове.
  • #44
    0 rate up comment 5 rate down comment
    MythBuster ( преди 9 месеца )
    Турбо гостенино, Още ли не си намерил в Уикипедия Как се променят оборотите и въртящия момент при смяна на предавателното число на диференциала и все още не можеш да разшифроваш какво съм ти писал през последната седмица? Вероятно ще трябва да четеш за редуктор. Потърси ех Какво е въртящ момент И как така можеш да увеличиш мощността на двигателя само с увеличаването на въртящия момент при определени обороти?
  • #43
    0 rate up comment 4 rate down comment
    MythBuster ( преди 9 месеца )
    Да не мисли че лъжа ето и директен линк към производителя racechip.com/shop/peugeot/partner-1996-to-2015/1-6-hdi-90-1560ccm-90hp-66kw-215nm.html?utm_source=criteo&utm_medium=display&utm_campaign=EUcpc