IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Renault иска отлагане на забраната на бензина и дизела с 5 години

Според шефа на групата – Лука де Мео, приемането на Евро 7 също трябва да стане по-късно

„Забраната на традиционните автомобили трябва да бъдат променена и преместена поне до 2040 г., т.е.поне с 5 години от сегашния срок, поставен от ЕС“. Това обяви пред агенция ANSA главният изпълнителен директор на Renault Group - Лука де Мео, в кулоарите на вчерашната конференция за финансовите резултати на френския производител.


Лука де Мео


Де Мео също така призова да бъдат преразгледани правилата по отношение на новия екологичен стандарт Евро 7, тъй като автомобилната индустрия се нуждае от повече време, за да адаптира новите технологии.

Шефът на Renault смята, че забраната за бензинови и дизелови автомобили трябва да бъде отложена за 2040 г., за да се гарантира, че пазарът на електрически автомобили се развива както по отношение на инфраструктурата за презареждане, така и за постигане на по-ниски цени за потребителите.

Що се касае до Евро 7, според Де Мео влизането му в сила през 2025 г. е прибързано, тъй като е невъзможно двигателите да отговарят на ограничения, които все още не са дефинирани. Топ-мениджърът е категоричен, че стандартът Евро 6 се справя добре, а за следващата крачка е нужно повече време за подготовка от страна на производителите.

Самата Renault Group към момента се справя много добре по отношение на продажбите. За първите 6 месеца на годината те са 1 134 000 автомобила, което е с 13% повече спрямо същия период на предходната година. В Европа продажбите са се увеличили с 24% на пазар, който е нараснал със 17%.
По-конкретно, резултатът на марката Renault надхвърля 772 000 единици (+12% в сравнение), продажбите на Dacia се увеличават с 24% (над 345 000 единици) благодарение преди всичко на Sandero (най-продаваният автомобил за частни лица в Европа), а марката Alpine продължава да расте с приблизително 1900 продадени автомобила (+9%).


0 от 500
  • #13
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    До 5. Специално за албанските реотани с бавно загряване.Чипирането на двигателя става с промени на настройките на компютъра,офлюх тесларски.Никакъв допълнителен модул не ти е нужен.
  • #12
    4 rate up comment 2 rate down comment
    До оня там ( преди 1 година )
    Ха синтетично гориво с по лоши показатели катализатори и в мизерни количества сиреч по висока цена естествено пак ще се субсидира чълна безсмислица
  • #11
    2 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Дизела е безсмислена технология
  • #10
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    Реалистични тестове за електромобили? СЕРИОЗНО?! За това ли разхода им се движи между 30 и 130% над обявените стойности. Въпреки че ще се съглася, че обявявания разход на хибридите е заблуждаващ и трябва да се уточнява, че е за първите 100 км, а не "на 100". Да говориш обаче за вредните емисии на хибридите при условие, че обявяваш електрото за Нулеви емисии, което всички знаем не е така и не е дори и близо до нула е повече от смешно.
  • #9
    3 rate up comment 4 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Шминти, когато при евро 7 наложат реалистични тестове както на електромобилите, така и на всички останали автомобили, наистина ще лъсне измамата, но не за електромобилите, а за хибридите които харчат 0,5 л на 100 и върху тях смятат вредните им емисии!
  • #8
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 1 година )
    Всички ще изтрезнеят! Измамата електрификация ще лъсне!
  • #7
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Хвалипръц ( преди 1 година )
    До 5."Модула" ти да не е една хартиена торба и двигателя става турбо.
  • #6
    1 rate up comment 4 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Пръцльо, точно това им е проблема! Чакат някой да им каже че трябва да намалят разхода на гориво, за да започват въобще да разработват такива двигатели и автомобили. Кой определя какъв трябва да е разходът на ток? Но Тесла и hyundai са влезли в надпревара кой ще направи по ефективен автомобил, за да са в полза на клиентите!
  • #5
    0 rate up comment 3 rate down comment
    MythBuster ( преди 1 година )
    Дай марка и модел на дизелов двигател и приготви 1 000 лв и ти го давам. Не ща милиони. Приготви и стотина лева за монтаж защото е направен толкова просто че дори слабо интелигентен да може да си го инсталира за 10 минути, но ти очевидно няма да се справиш сам.
  • #4
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Хвалипръц ( преди 1 година )
    Как да се спазва Евро 7, нещо което още не дефинирано.