IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Renault иска отлагане на забраната на бензина и дизела с 5 години

Според шефа на групата – Лука де Мео, приемането на Евро 7 също трябва да стане по-късно

„Забраната на традиционните автомобили трябва да бъдат променена и преместена поне до 2040 г., т.е.поне с 5 години от сегашния срок, поставен от ЕС“. Това обяви пред агенция ANSA главният изпълнителен директор на Renault Group - Лука де Мео, в кулоарите на вчерашната конференция за финансовите резултати на френския производител.


Лука де Мео


Де Мео също така призова да бъдат преразгледани правилата по отношение на новия екологичен стандарт Евро 7, тъй като автомобилната индустрия се нуждае от повече време, за да адаптира новите технологии.

Шефът на Renault смята, че забраната за бензинови и дизелови автомобили трябва да бъде отложена за 2040 г., за да се гарантира, че пазарът на електрически автомобили се развива както по отношение на инфраструктурата за презареждане, така и за постигане на по-ниски цени за потребителите.

Що се касае до Евро 7, според Де Мео влизането му в сила през 2025 г. е прибързано, тъй като е невъзможно двигателите да отговарят на ограничения, които все още не са дефинирани. Топ-мениджърът е категоричен, че стандартът Евро 6 се справя добре, а за следващата крачка е нужно повече време за подготовка от страна на производителите.

Самата Renault Group към момента се справя много добре по отношение на продажбите. За първите 6 месеца на годината те са 1 134 000 автомобила, което е с 13% повече спрямо същия период на предходната година. В Европа продажбите са се увеличили с 24% на пазар, който е нараснал със 17%.
По-конкретно, резултатът на марката Renault надхвърля 772 000 единици (+12% в сравнение), продажбите на Dacia се увеличават с 24% (над 345 000 единици) благодарение преди всичко на Sandero (най-продаваният автомобил за частни лица в Европа), а марката Alpine продължава да расте с приблизително 1900 продадени автомобила (+9%).


0 от 500
  • #23
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 9 месеца )
    Нямам време сега да отговоря, следобед ще намина пак - накратко: има как!
  • #22
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    До 9 първо трябва да определят какво включва евро 7 и тогава да правят тестове.
  • #21
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    До 6 ти прочете ли статията за Тесла и нейната ефективност в лъжите за разход и пробег и като цяло въобще.В този бизнес трябва да лъжеш,мажеш и лижеш за да си като ла.но на повърхността.
  • #20
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    До 5 добре си признаваш,че си слабоинтелигентен.Похвално е това. Ако си мислиш,че си по-кадърен от инженерите работещи в развойните центрове,нямаше да пишеш тук а щеше да си там някъде.Въздух под налягане си или просто речено балон.
  • #19
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    До 1 ти въобще усещаш ли се какви простотии пишеш.Как ще произведеш нещо по върхово,като не знаеш параметрите които трябва да спазиш и рамката в която да се движиш.Не коментирай неща от които нямаш понятие.
  • #18
    3 rate up comment 3 rate down comment
    До онзи там ( преди 9 месеца )
    И тоя микс колко ще струва как мислиш.Примерно по малко четрол използвян в горивата означава по малък добив чо малък добив означава нерентабилност на добива.От там тая компонента ще скочи което ще повиши общата цена на горивото а само тя ли е тури още биокомпонентата която ще зависи изцяло от годипният добив а и повече използване на биогориво ще доведе до покачване на цените на хранителните продукти.
  • #17
    1 rate up comment 5 rate down comment
    raiders ( преди 9 месеца )
    Добре, че е Дачия, иначе кой ли купува Рено? За да се спасят от фалит, сега ще разтягат лукуми. Пазара ще каже ставате или не, а хората решават дали електрическа или кола с друго горива ще си купят. Да продават повече от последните 2г., но те са катастрофа, сравнете данните от преди Ковид- 2020 или 2019.
  • #16
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 9 месеца )
    Жоро, не мислиш ли че точно синтетиката отговаря най-добре на проблема със съхранение на енергията?! Правиш синтетика, когато имаш излишък на чиста енергия и я съхраняваш в удобна за транспортиране форма с висока енергийна плътност, която нито една батерия не може да постигне...
  • #15
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 9 месеца )
    До 12: Винаги съм твърдял, че синтетиката е реалното ЧИСТО бъдеще! Чистото бъдеще е да не добавяш емисии - кръговата икономика. Това е възможно именно с Е-горивата. Не е задължително да е 100* синтетика, може да е микс от % петрол % био компонента и % синтетични горива - това ще смъкне емисиите далеч под това, кото ЕЛ някога ще даде като общи емисии на км... да ама всъщност на никой не му пука за емисиите, щото те всъщност са страхотен мултимилиарден бизнес...
  • #14
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Жоро ( преди 9 месеца )
    чета и се смея какви веселяци уми туквсичкото е заради удължаването живота на капитализма. Създвата се нови регулации и правила за живот и това създава нови производства които задвижват капитализма.В добавка желанието на капиталистите да ограничат и количеството хора и ето ти евро7 евро 107 също!Един тук препоръчва синт. гориво, ама за неговото производство трябват суровини и след това отпадъци колкото щеш.Най-голямия проблем е съхранението на енергията и след това нейното преобразув ...