IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Дори емблемата на новата Lada идва от Китай

Гамата на АвтоВАЗ ще се увеличи с още два модела, познати в останалия свят като Cherry Tiggo

Lada се подготвя за серийното производство на най-новия си модел X-Cross 5 в бившия завод на Nissan в Санкт Петербург, но руски медии разкриха, че дори и табелката "Лада" в новата кола всъщност не е руска, а се поръчва за изработка в Китай. На практика X-Cross 5 е минимално променена версия на китайския FAW Bestune 777.
   
   
Cherry Tiggo 7 Pro
Chery Tiggo 7 Pro  
     
  
Междувременно АвтоВАЗ иска да увеличи асортимента си от модели по китайски лиценз, като преговаря с марката Chery. Според телеграм канала Avtopotok, руският концерн планира да започне производството на кросоувърите Chery Tiggo 7 Pro и Tiggo 8 в завода в Санкт Петербург. Очаква се в случай на успешно приключване на преговорите китайските кросоувъри също да се сглобяват под марката Lada.
   
   
Cherry Tiggo 7 Pro
Интериорът  на Chery Tiggo 7 Pro  
        
  
Възможният момент за започване на производството на Chery Tiggo 7 Pro и Tiggo 8 в бившия завод на Nissan все още не е известен, но в края на май представители на АвтоВАЗ направиха официално изявление по темата с този завод.
  
   


  
     

 

0 от 500
  • #70
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Да не ги мислим ( преди 9 месеца )
    рашките ще се оправят, ама ние накъде без газ, нефт, електричество, производство и селско стопанство ... боси по хасфалта ... дето е с дупки
  • #69
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    Отрицателна енергия?Ти да не си вещер?
  • #68
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Изводът е че антиелектриците все още не правят разлика между мощност и енергия. Искат да кажат че няма отрицателна енергия, но постоянно обясняват как нямало отрицателна мощност и отрицателен въртящ момент! А другият извод е че единствените им аргументи са минуси по мненията ми, защото си мислят че като ми сложат минус, това е аргумент в спора. Единствените им други аргументи освен минусите са личните обиди и нападки. Да да на тебе говоря! Освен минус и заяждане нещо по темата ще кажеш ли?
  • #67
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    До 66.Изводите си ги направи сам.
  • #66
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Гледам че последното ми мнение също е станало със с отрицателен вот, ама и думичка няма относно въпросите ми за отрицателната мощност и отрицателния въртящ момент
  • #65
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Поправка 63 ( преди 9 месеца )
    Я тъкмо си пиеш узото, освен....
  • #64
    7 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Руснаците дори и след 100 години няма да могат да произведат сами такъв съвременен автомобил. Те в дори само електрониката не могат да произведат.
  • #63
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    И аз тъкмо си пиеш узото, я освен отрицателната мощност и отрицателния въртящ момент в онази графика да коментираш и петте процента КПД на двигателя които дават тези луди хора от toyota дето не знаят, че само парните двигатели имат под 10% КПД а ДВГ винаги има над 30% според антиелектриците. Една единствена графика ви разбива абсолютно всичките представи за ДВГ на пух и прах, ама просто не можете да я разчетете и не знаете какви са тези цифрички.
  • #62
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Гостенино ( преди 9 месеца )
    А понеже мощността е производна на оборотите по въртящия момент, когато извадим от мощността подава на двигателя, съпротивителната мощност от скоростната кутия, получаваме положително или отрицателно число в зависимост коя от двете мощности е по-голяма. Повече от елементарно е. Тоест и тя е или положително или отрицателно число. При поддържане на постоянна скорост е точно равна на мощността за преодоляване на челното съпротивление и съпротивлението на гумите плюс мощността на агрегатите.
  • #61
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Гостенино ( преди 9 месеца )
    Въртящият момент който е обратен на посоката на въртене положителен ли е или отрицателен? Виждаш ли как съм се омота като пате в кълчища. На всяка една сила във всеки един момент срещу нея има друга сила, колкото и да се опитваш да обясняваш как двигателя имал въртящ момент без сила срещу него. Въртящият момент се измерва на валът на двигателя и е положителен когато силите на двигателя са по-големи от съпротивителните сили на вала на скоростната кутия и отрицателен, когато са по-малки.