IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новата Lada отказа да запали на представянето си

Премиерата на Aura започна с гаф, който домакините не успяха да скрият (ВИДЕО)

Най-големият руски производител АвтоВАЗ използва Международния икономически форум в Санкт Петербург, за да представи най-новия си модел – Lada Aura, който всъщност представлява удължена версия на Vesta NG. Премиерата на автомобила пред високопоставена публика обаче се превърна в гаф, тъй като изложеният автомобил отказа да запали.



Новият модел беше показан на ръководителя на „Сбербанк“ - Герман Греф, който беше сред първите, седнали зад волана. Банкерът на няколко пъти се опита да стартира двигателя, но не успя. Наложи се министърът на финансите Антон Силуанов да му помага, като в крайна сметка той успя да запали колата.

Гафът беше замазан от организаторите на събитието, които обясниха, че в случая изложеният прототип е бил с автоматична скоростна кутия, която е оставена в позиция „D” и при опита за стартиране на двигателя се е активирала вградената защита.

В същото време губернаторът на Самарска област (там ще се произвежда и новия модел) – Дмитрий Азаров, предложи руските държавни служители да преминат от западни автомобили на Lada Vesta и Lada Aura. Според него, автомобилите на АвтоВАЗ в гаража на регионалната администрация представляват 86% от автопарка. Самият Азаров кара Audi, но на форума в Санкт Петербург пристигна с Lada Vesta.


0 от 500
  • #19
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Старшината ( преди 1 година )
    Е с бутане не става ли?Ние военните бутахме един агрегат да запали!!!
  • #18
    30 rate up comment 2 rate down comment
    Аман от тия диваци ( преди 1 година )
    Същата еабодюта беше Путин, когато дърпаше бравата на дясната врата и тя му остана в ръката! А бе, алкохоличка работа, на руснака му дай да пие и да убива!
  • #17
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Fury ( преди 1 година )
    Прав е 14! Причината явно е била другаде! Стартерът изобщо не мръдва ако не е на Р или N.
  • #16
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Ацо ( преди 1 година )
    Абе показваш и ключе 8-10 и пали !
  • #15
    31 rate up comment 4 rate down comment
    кОстадинов ( преди 1 година )
    Ще запали: земята е плоска-ще запали,няма ковид-ще запали,ваксините са с чип-ще запали,5 G пържи мозъка-ще запали, комунизма ще победи-ще запали,НАТО ще падне-ще запали, Кремъл не воюва в Украйна-ще запали,рашковците са най-умни-ще запали,Китай пази Европа ,Америка да не я избие като индианците-ще запали, демокрациятя дава само банани-ще запали.........е НЕ ЗАПАЛИ !
  • #14
    39 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Лъжат!!! Не била на 'P', затова не запалила, сработила защитата! Няма автоматик, който да върти на 'D' Просто не прави нищо, не завърта!
  • #13
    39 rate up comment 4 rate down comment
    Хахахахах ( преди 1 година )
    Няма нищо случайно нали знаете. Всичките им неща на руснаците са пълни ***
  • #12
    29 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Нищо ново за Лада! Нова, стара все тая...а след 100к и основен ремонт, тенекиите умират на 3та-5та година
  • #11
    7 rate up comment 5 rate down comment
    До 5 и 6 ( преди 1 година )
    В случая коментирам изказването на До долния, че при нула оборота нямало как да има въртящ момент, камо ли максимален. Ах точно това е едно от основните предимства на електрическите двигатели пред ДВГ. Могат да осигурят максималния си въртящ момент още преди да са направили и един оборот при това с огромна ефективност. Точно затова не им е необходима скоростна кутия, а при една и съща предавка осигуряват както над 10 000 нютон метра на колелата при 0,01км/ч така и при 150км/ч и вдигат 350км/ч
  • #10
    14 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Мяза ми на Слави Трифонов и ферарито ...