IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Дори емблемата на новата Lada идва от Китай

Гамата на АвтоВАЗ ще се увеличи с още два модела, познати в останалия свят като Cherry Tiggo

Lada се подготвя за серийното производство на най-новия си модел X-Cross 5 в бившия завод на Nissan в Санкт Петербург, но руски медии разкриха, че дори и табелката "Лада" в новата кола всъщност не е руска, а се поръчва за изработка в Китай. На практика X-Cross 5 е минимално променена версия на китайския FAW Bestune 777.
   
   
Cherry Tiggo 7 Pro
Chery Tiggo 7 Pro  
     
  
Междувременно АвтоВАЗ иска да увеличи асортимента си от модели по китайски лиценз, като преговаря с марката Chery. Според телеграм канала Avtopotok, руският концерн планира да започне производството на кросоувърите Chery Tiggo 7 Pro и Tiggo 8 в завода в Санкт Петербург. Очаква се в случай на успешно приключване на преговорите китайските кросоувъри също да се сглобяват под марката Lada.
   
   
Cherry Tiggo 7 Pro
Интериорът  на Chery Tiggo 7 Pro  
        
  
Възможният момент за започване на производството на Chery Tiggo 7 Pro и Tiggo 8 в бившия завод на Nissan все още не е известен, но в края на май представители на АвтоВАЗ направиха официално изявление по темата с този завод.
  
   


  
     

 

0 от 500
  • #10
    3 rate up comment 3 rate down comment
    До 8 ( преди 9 месеца )
    В завода на Тесла, Китай няма нито 1% собственост. 100% от завода си е на Тесла. Законът отдавна се промени, но на volkswagen и toyota така им е по-добре. Лепят само емблеми на китайските автомобили за китайския пазар, които нямат нищо общо с европейските.
  • #9
    8 rate up comment 1 rate down comment
    До #6 ( преди 9 месеца )
    Изредил съм около 4 модела на ФВ последните 10тина години. Има агрегати като Денсо за климатици и Хитачи за алтернатори, но никога не съм виждал част или резервна оригинална такава правена извън ЕС! Дори елементарни пластмасови части. Има китайски заместители, но не съм взимал никога такива! За местния китайски пазар, нямам представа как е, вероятно ползват правени там.
  • #8
    6 rate up comment 3 rate down comment
    До #5 ( преди 9 месеца )
    Закона в Китай е такъв! Минимум 50% китайско участие, не е по желание на Тойота. Всички останали произвеждащи в Китай са по същия начин, това не означава, че разработките са китайски!
  • #7
    5 rate up comment 4 rate down comment
    До 6 ( преди 9 месеца )
    Защото цялата кола е китайска докато при Тойота, ВАГ, Дачия, Пежо обикновено не само емблемата е некитайска или най-голямата разлика с модел на китайска фирма
  • #6
    6 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Ако някой си мисли,че емблемите на останали, дори "премиум" не идват от Китай, много се лъже. Ното Ханс, Франсоа или Хосе правят на ръка емблемитеза родните марки. Ама е модерно, полит коректно да се плюе по Русия, та дай сега евтини "сензации".
  • #5
    4 rate up comment 10 rate down comment
    До 4 ( преди 9 месеца )
    По принцип китайските автомобили и марки не са нещо от което се интересувам и наистина съм сгрешил! Очевидно съм надценил toyota и падението им е още по-голямо! Понеже знам, че както батериите така и двигателите и цялото задвижване на електрическия модел се произвеждат от BYD, а знам и че toyota има joint venture в Китай с 50 на 50 собственост с китайски производител реших, че е с BYD, а бранда за Китай е FAW. Bz3x се оказва Още по-голяма манджа с грозде между FAW и BYD с емблема toyota.
  • #4
    13 rate up comment 2 rate down comment
    До 2 ( преди 9 месеца )
    FAW е изцяло китайска държавна фирма а не съюз между Тойота и BYD, а да кажеш, че дали ще е Лада или Тойота все е FAW е върха на неадекватностна
  • #3
    9 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Ех как се преобърна парадигмата. Сега всичко, което не е китайско е менте!
  • #2
    2 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    "X-Cross 5 е минимално променена версия на китайския FAW Bestune 777." Нищо ново под слънцето. FAW всъщност е joint venture между toyota и BYD. Ладата поне ще се сглобява в Русия. А електромобила на toyota BZ3X е проектиран от BYD, батериите и задвижването са на BYD, а само емблемата е на toyota и освен че се произвежда в Китай също така и се лепи директно в Китай. Тоест дали караш lada или toyota е все едно. Все си е FAW. В Китай даже си предпочитат да си купят оригинала, а не ментето.
  • #1
    12 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Значи сме грешали като сме казвали, че само емблемата е руска и май под управлението на Рено беше по-руска марка :D