IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Дори емблемата на новата Lada идва от Китай

Гамата на АвтоВАЗ ще се увеличи с още два модела, познати в останалия свят като Cherry Tiggo

Lada се подготвя за серийното производство на най-новия си модел X-Cross 5 в бившия завод на Nissan в Санкт Петербург, но руски медии разкриха, че дори и табелката "Лада" в новата кола всъщност не е руска, а се поръчва за изработка в Китай. На практика X-Cross 5 е минимално променена версия на китайския FAW Bestune 777.
   
   
Cherry Tiggo 7 Pro
Chery Tiggo 7 Pro  
     
  
Междувременно АвтоВАЗ иска да увеличи асортимента си от модели по китайски лиценз, като преговаря с марката Chery. Според телеграм канала Avtopotok, руският концерн планира да започне производството на кросоувърите Chery Tiggo 7 Pro и Tiggo 8 в завода в Санкт Петербург. Очаква се в случай на успешно приключване на преговорите китайските кросоувъри също да се сглобяват под марката Lada.
   
   
Cherry Tiggo 7 Pro
Интериорът  на Chery Tiggo 7 Pro  
        
  
Възможният момент за започване на производството на Chery Tiggo 7 Pro и Tiggo 8 в бившия завод на Nissan все още не е известен, но в края на май представители на АвтоВАЗ направиха официално изявление по темата с този завод.
  
   


  
     

 

0 от 500
  • #40
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Бензинопиецо ( преди 9 месеца )
    "50 квтч енергия и изразходиш 1,1 квтч при ускорение,в батерията остават 48,9 квтч" значи казваш че няма отрицателно мощност но има отрицателна енергия и я вадиш? Нали енергията според гостенина само се събираше и не може да се вади? Нали се мереше на отделни електромери? Не можеш да вадиш енергия или мощност защото няма отрицателна енергия или мощност единствено и само може да се събира по вашите собствени твърдения!
  • #39
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Бензинчо ( преди 9 месеца )
    До 36.Гледал си някоя диаграма наопаки.
  • #38
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Бензинчо ( преди 9 месеца )
    До 35.В сайта на Тесла няма такава с отрицателна мощност.
  • #37
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Бензинчо ( преди 9 месеца )
    До 34.На мама математика.Ако в батерията има 50 квтч енергия и изразходиш 1,1 квтч при ускорение,в батерията остават 48,9 квтч.При регенеративното спиране добавяш 0,5 квтч,в батерията имаш 49,4 квтч.
  • #36
    1 rate up comment 3 rate down comment
    До бензинопиеца ( преди 9 месеца )
    И до гост. Сега погледнах, че toyota с 2,5 литров мотор също има 20 kW отрицателна мощност, която може да бъде извадена при над 3800 оборота, 10 kW отрицателна мощност може да бъдат постигнати още при 1800 оборота. Но за да намерите тази информация трябва да знаете какво и как да търсите а вие идея си нямате от ДВГ, господа инженери по ДВГ.
  • #35
    1 rate up comment 3 rate down comment
    До бензинопиеца ( преди 9 месеца )
    "кола с каква отрицателна мощност" например 10-годишна Тесла модел s модел 2013 година има отрицателна мощност 70kW, която е повече от положителната мощност на короната на гостенина и баничарката на турбо. Теслата има 330 киловата положителна мощност. Както виждаш имат и положителни и отрицателни мощности!
  • #34
    0 rate up comment 4 rate down comment
    До 33 ( преди 9 месеца )
    Ако за ускорение бъде изразходена 1,1kWh енергия от батерията, а при пускането на газта от регенеративното спиране бъде върната 0,5kWh енергия, компютъра ще ги събере ли и за изразходена енергия да покаже 1,6 kWh или ще събере върната те са с отрицателен знак и ще се получат 0,6 kWh? Или ще ползва отделни електромери? Поне мултицет не си ли виждал? Мери и положителни и отрицателни токове и определя в коя посока се движи тока.
  • #33
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 9 месеца )
    До 31.Това го твърди електрика???Електромера не "вади" от енергията, защото работи в една посока.Когато връщаш енергия в мрежата, енергията се мери от втори електромер.Същотото е и при регенеративното спиране.Посоката няма значение,енергията винаги е положителна.
  • #32
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Бензинчо ( преди 9 месеца )
    Тесла е сбирщайн от компоненти и части от всички производители.
  • #31
    1 rate up comment 2 rate down comment
    До 27 ( преди 9 месеца )
    Благодаря за абсолютно адекватния въпрос. Досега винаги съм давал пример с регенеративното спиране, но от тук нататък ще ползвам твоя пример. Е как мислиш? При отрицателна мощност когато връщам ток от фотоволтаиците в мрежата и електромера вади от натрупаната енергия, енергото ли ще ми плаща или аз на него?