IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Дори емблемата на новата Lada идва от Китай

Гамата на АвтоВАЗ ще се увеличи с още два модела, познати в останалия свят като Cherry Tiggo

Lada се подготвя за серийното производство на най-новия си модел X-Cross 5 в бившия завод на Nissan в Санкт Петербург, но руски медии разкриха, че дори и табелката "Лада" в новата кола всъщност не е руска, а се поръчва за изработка в Китай. На практика X-Cross 5 е минимално променена версия на китайския FAW Bestune 777.
   
   
Cherry Tiggo 7 Pro
Chery Tiggo 7 Pro  
     
  
Междувременно АвтоВАЗ иска да увеличи асортимента си от модели по китайски лиценз, като преговаря с марката Chery. Според телеграм канала Avtopotok, руският концерн планира да започне производството на кросоувърите Chery Tiggo 7 Pro и Tiggo 8 в завода в Санкт Петербург. Очаква се в случай на успешно приключване на преговорите китайските кросоувъри също да се сглобяват под марката Lada.
   
   
Cherry Tiggo 7 Pro
Интериорът  на Chery Tiggo 7 Pro  
        
  
Възможният момент за започване на производството на Chery Tiggo 7 Pro и Tiggo 8 в бившия завод на Nissan все още не е известен, но в края на май представители на АвтоВАЗ направиха официално изявление по темата с този завод.
  
   


  
     

 

0 от 500
  • #50
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Гостенино ( преди 9 месеца )
    "До 40.Изразходваш енергия вадиш,добавяш енергия в батерията прибавяш." А защо според тебе в батерията работи, а при електромерът не? Прав си че електромерът на теория само събира, но когато събираш с отрицателно число на практика вадиш и електромерите с нетно отчитане накрая на месеца ти отчитат използваното минус върнатото, а по умните могат да ти отчетат не само колко си ползвал и колко си върнал, а да извадят от логовете какво е било за всеки час от денонощието, за да се сметне по цената
  • #49
    0 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    На мястото на първите звездички е да три пъти w, а на вторите звездички на мястото има кльомба
  • #48
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Гостенино ( преди 9 месеца )
    И аз вече ти казах че в google има всичко стига да знаеш какво и къде да търсиш ето ти една такава диаграма https://***.researchgate.net/profile/Joseph-Mcdonald-3/publication/332155862/figure/fig16/AS:745740620034054***1554809827716/Toyota-A25A-FKS-engines-BTE-in-the-initial-top-chart-and-final-bottom-chart.png Как ще коментираш сега отрицателните стойности на въртящия момент и мощността? Нали нямаше такава диаграма?
  • #47
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 9 месеца )
    Компресора за въздух под налягане се задвижва от електромотор.С отрицателен въртящ момент ли се задвижва?Както колелата движат двигателя при спускане.Бъркаш съпротивителния момент на двигателя с отрицателен въртящ момент.Нормално за самозван спейшълист от спортното.
  • #46
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 9 месеца )
    До 40.Изразходваш енергия вадиш,добавяш енергия в батерията прибавяш.Пак ползваш тесларската математика 5 години по 20 процента било 100 процента.
  • #45
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 9 месеца )
    Коментари 41 и 42 на тесларя теоретик.
  • #44
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 9 месеца )
    Коментари 40 и 41 няма да коментирам, защото в тях няма нищо вярно.Отрицателен въртящ момент можеш да получиш само ако обърнеш посоката на силата т.е двигателя трябва да се върти обратно.Прочети какво е моторна спирачка и как работи.Ставаш смешен вече.
  • #43
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Гост ( преди 9 месеца )
    Не се правим,а сме дипломирани инженери с стаж в производството.В Гугъл има достатъчно диаграми на мощност и въртящ момент на ДВГ.Никъде не виждам отрицателни стойности.Ти с какъв профил завърши спортното?Предполагам с бокс,доста са ти блъскали главата щом една диаграма не можеш да разбереш.
  • #42
    0 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 9 месеца )
    Правите се на инженери по ДВГ, а не знаете елементарни неща, които ги знае всеки един аматьор. Ако искаш да спреш по-бързо на скорост, трябва да създадеш по-голяма отрицателна мощност, затова се свалят една или две предавки надолу и със съединителя се регулира отрицателния въртящ момент за да не губят колелата сцепление, особено ако спускаш завои. Ето че аз мога да ви дам практически примери за всичко което говоря, а на вас не ви се отдава, защото идея си нямате за какво става въпрос!
  • #41
    0 rate up comment 4 rate down comment
    До 38 и 39 ( преди 9 месеца )
    Когато по време на ускорение рязко отнемеш газта, въртящият момент си сменя посоката и съответно от положителен става отрицателен, а с него и мощността. Това са си физични закони и важат както за електрическите така и за автомобилите с ДВГ. Щом двигателя създава спирачно усилие, то е отразено и в диаграмите като отрицателен въртящ момент и съответно отрицателна мощност за съответните обороти. Колкото повече обороти, повече отрицателна мощност при запазване на въртящия момент.