IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Хиляди електрически автомобили са оставени да ръждясват в Китай

Колите са BYD от моделната 2021-ва година и се подозира финансова пирамида (ВИДЕО)

Хиляди електрически превозни средства са изоставени в Китай на претъпкани паркинги, където не се използват и на практика ръждясват. А иронията е, че това са нови автомобили BYD от моделна година 2021-ва и за тях местни жители информират, че имат малък пробег.

 

china-изоставени коли-1

 

За скандалната история разказва в YouTube южноафриканецът Уинстън Стерцел, който е живял в Китай повече от 10 години. Той разкрива съществуването на схема, при която колите се регистрират, за да се отчете рекорден брой продажби.

Форсирането на „зелената“ енергийна революция води до икономически аномалии, като изображенията на тези превозни средства се свързват със „Схемата на Понци“. Това е термин, който се използва за илюстриране на незаконна финансова операция, в която се обещават високи печалби на потенциални инвеститори.

 

china-изоставени коли

 

Кръстена е на родения в Италия - Чарлз Понци, който в началото на 20-ти век убедил хиляди американци (през 1919 г.), че е възможно да им осигури 50% възвръщаемост на инвестициите в рамките на 45 дни, като използва вратичка в ценообразуването на международни пощенски купони и марки. Номерът бил, че нямало вратичка, а дивиденти се изплащали на вложителите от първата вълна от средства, събрани от новите клиенти. Тоест – финансова пирамида.

В случая Уинстън Стерцел споменава „Схемата на Понци“, при която компания за велосипеди под наем отчита рекордни заявки само, за да привлече инвестиции, но всъщност остава без дейност. По-късно бизнесът се срива, някои от управляващите схемата бягат с парите, а снимките на планини от велосипеди обикалят света.

 

 

 

 

Целта е двойна - за пропаганда в представянето на Китай в авангарда на „зелената“ енергия, но и за получаване на финансиране от инвеститори. Нещо подобно се предполага сега с „безкрайните полета“ с електрически автомобили.

BYD е от най-големите производители на електрически превозни средства не само в Китай. Миналата година компанията отчете повече от 1,85 млн. продадени електромобила глобално, като изпревари другия основен играч в сектора Tesla.

 

 

0 от 500
  • #15
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Предлагам на РАМа, Тунтури, Гост, Турбо и други известни полулуди просто да не им отговаряме въобще. Разум в празните им тикви не може да влезе, а само правим спам. Слагаме им тихо минуса и не им обръщаме повече внимание.
  • #14
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    поредното клик бейт видео , с цел да си продава стоката- в случая някакъв портфейл да банкови карти. Иначе китайцците са първенци по подобни схеми, преди време видях статия за някакъв паркинг съйс стотици ел автомобили на някаква компания за коли под наем
  • #13
    0 rate up comment 2 rate down comment
    до долния ( преди 1 година )
    То и Тесла модел ес има пробег 400-500 км но при определени условия са достигани и 1000км с едно зареждане.И въпреки това пак ще бъде по добре от сайбертрека той също тежи около 3 тона има 0.39 коефициент на челно съпротивление при Рам е 0.36 и има по лошо съотношение капацитет тегло.
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Според Ram, EV има двойни електрически задвижващи модули, всеки с 250 kW. Общо могат да бъдат достигнати 481 kW мощност. Ram 1500 REV се предлага с два варианта на батерия: 168 kWh батерия и целеви обхват до 350 мили (563 km) или 229 kWh батерия с целеви обхват от 500 мили (800 km). Тоест според производителя камиона има само 30 kWh/100км
  • #11
    0 rate up comment 5 rate down comment
    до долния ( преди 1 година )
    Рама е готов пускат го некст иър докато сайбера го няма никакъв и роудстера го няма и тръка и малката количка и тн.
  • #10
    5 rate up comment 0 rate down comment
    До 9 ( преди 1 година )
    Кога започна производството на този рам и колко милиона вече са произведени? Очевидно че докато започне производството на cybertrack след десетина години, от този рам ще се продадени поне 100 милиона броя, нали?
  • #9
    5 rate up comment 6 rate down comment
    д0 6 ( преди 1 година )
    На мсък отдавна му се е стъжнила уснимваката при идването на новият Рам по добро съотношение капаситет на батерията тегло на колата което се явява основна стойност правопропорционална на пробега.Като прибавим че Рам има и по добър коефициент на челно съпротивление то нещата стават трагични за сайбертраша освен това Рам имат и доста по големи производствени мощности
  • #8
    7 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Все едно чета за фолксвагин
  • #7
    4 rate up comment 3 rate down comment
    До 6 ( преди 1 година )
    Единствен голям е в Америка но не и в Китай и Европа
  • #6
    8 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Такива "разкрития" (в кавички, защото има подобни още от преди 3 години и повече за други китайски марки) допълнително циментират Тесла като единствен играч в новия пазар на електромобилите. Единствената компания, чиито коли са действително желани от копувачите и която ги произвежда масово на печалба. Мъск не един път е казвал, че съперниците му не са електромобилите, а колите с ДВГ.