IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tesla е марката с най-много сервизни акции, Mercedes и Toyota са с най-малко

Средно един модел бива изтеглян 4 пъти за 30 години, при Model Y се очакват 62

Проучване на американското издание iSeeCars показва, че Tesla е марката с най-много сервизни акции на своите автомобили. Оказва се, че Model 3, Model Y, Model S и Model X са в първата петица по този показател, като компания им прави Porsche Panamera. В същото време марки като Lexus, Mercedes-Benz и Toyota, са на последните места в списъка.


Tesla Model 3


Експертите от iSeeCars са проучили статистиката на изтеглянията на модели в сервизите от 2014 г. до 2023 г. на Националната администрация за безопасност на движението по пътищата (NHTSA), за да съставят своята класация. Целта е да се предвиди кои от днешните автомобили се очаква да имат най-много и най-малко сервизни акции в течение на прогнозирания 30-годишен живот. 

‌„Прегледът на данните на NHTSA показва, че автомобил като Lexus NX 300h или Nissan 370Z вероятно ще има една сервизна акция за 30 години. И обратното – за четирите модела на Tesla, един на Porche и два на Volkswagen, се очаква да имат между 20 и 62 изтегляния“, коментира Карл Бауер, анализатор в iSeeCars.


Моделите, за които се очаква да имат най-много сервизни акции за 30 години:

Сервизна акция


Моделите, за които се очаква да имат най-лко сервизни акции за 30 години:

Сервизна акция


iSeeCars отбелязва, че средностатистическият автомобил има 4 изтеглания за 30 години. Общо 33 модела се очаква да имат една или по-малко сервизни акции, докато при други 25 този показател е поне 10 за същия период. Рекордьор е Tesla Model Y, за който се очаква да натрупа 62 изтегления за отстраняване на проблем..

Трябва също така да се отбележи, че Tesla има способността да актуализира системите на своите автомобили от разстояние, така че да не са налага посещение в сервиза (повечето случаи през последните няколко години са именно такива). Тези действия обаче също се считат за сервизна акция, категорични са от iSeeCars.


0 от 500
  • #42
    0 rate up comment 2 rate down comment
    До 38 ( преди 1 година )
    На toyota никога не може да
  • #41
    2 rate up comment 3 rate down comment
    До 38 ( преди 1 година )
    Е като гледаме статистиката, електромобила на тесла е 4 пъти по-чуплив от toyota, нали? Това че собствениците на тесла така и не се разбрали, че са минали четири сервизни акции, защото това по никакъв начин не им е повлияло на шофирането нито пък е трябвало да ходят някъде, е огромен проблем, в сравнение с незначителния проблем на toyota, която заради риск от падане на колелата забрани на собствениците да ги карат седем месеца, докато разберат защо падат. Toyota предлагат качество и надежност!
  • #40
    3 rate up comment 2 rate down comment
    До 38 ( преди 1 година )
    Точно така е. Тесла за седем месеца имаше 4 сервизни акции, а toyota само една. На тесла сервизните акции бяха, че когато си включиш мегафона, който беше едното от новите приложения дошли по интернет, спира да бръмка зумера за пешеходците. Втората сервизна акция беше, че автопилота след ъпдейт, не щял да спира до 0 на стоп, а ако нямало никой намалял само до 3 км/ч. Третата беше, че електронния предпазител на стоповете бил много чувствителен, а четвъртата, че на километража не пишело км/ч.
  • #39
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Не съм 35 ( преди 1 година )
    Прав си, че почивката свърши и от утре съм пак на Слънчев бряг. Трябва да се довършва да е готово за сезона. Ти кога ще купуваш lexus-а? Чисто нов или втора употреба? Поне ще минеш по-тънко от мен! Аз не мога да си купя тесла защото изхарчих всичките пари за апартамент и лев нямам. Ще търся пари на заем за гориво (за пред данъчните)! Виж колко е несправедлив живота. Аз давам пари, за да ходя да работя, а ти ще си купиш lexus да се кефиш на живота и удоволствието от шофирането!
  • #38
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 1 година )
    Те са го написали в статията.Тесла с най много сервизни акции,значи качеството не е добро.
  • #37
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    До 34.Тесларев,сменям поредната Тойота втора употреба през последните 30 години и нямам оплаквания.Ти колко Тесли смени през последните години?Да вземеш да отдъхнеш,много работиш в Слънчев бряг ще вземеш да се преумориш.
  • #36
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен202 ( преди 1 година )
    Опа, той не само Електрик бил, бре, ами и философ-мислител-визионер. Момчета, г-н Лий Якока, г-н. Сун Дзъ, г-н. Фридрих Ницше, сторете път, моля ви - нов тежкар е дошъл в маалата, или както казват монголците, "We've got a badass here!".
  • #35
    3 rate up comment 2 rate down comment
    до 34 ( преди 1 година )
    Благодаря за опорката! Чуваме я само за милионен път. Повтори я, моля те, още веднъж! Може на милион и първия да и повярваме.
  • #34
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    Тойота е марката с най качествените коли.В всички класации за надеждност първите места са заети от японски марки.Тесла е винаги в дъното на класациите по качество.Хората нещо не искат да ги купуват електромобилите без субсидии.
  • #33
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Гост ( преди 1 година )
    Тесларев,виждал си поточна линия само в ютуб.Развиваш само празни теории които нямат нищо общо с практиката.