IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Skoda се опитва да надцака френските си конкуренти

Чехите предлагат допълнително багажно пространство за Fabia

Skoda предлага на собствениците на Peugeot 208, Citroën C3 и други модели, конкуриращи се директно с Fabia, да играят, за да се опитат да спечелят допълнителен багажник, монтиращ се на теглича на колата. Импровизираната игра се провежда през социалните мрежи в няколко страни в Европа, като акцентът е Франция.


Skoda


Предлагането на повече обем на багажника (и следователно заден надвес) по-голям от този на конкуренцията е част от философията на марката Skoda. Този атрибут остава съществен момент и сега, когато чешкият производител от групата Volkswagen обновява изцяло дизайна на своите автомобили.

И Fabia е вярна на това кредо. Нейният багажник с обем от 380 литра надминава този на Renault Clio (284 л), Dacia Sandero (328 л), Toyota Yaris (286 л) или дори тези на неговите конкуренти от групата Stellantis: Peugeot 208 ( 265 л), Citroën C3 (300 л) и Opel Corsa (309 л). Но въпреки това Fabia изостава от повечето си френски конкуренти по отношение на продажбите и Skoda преминава в офанзива с комуникационна кампания, съчетана със състезание, което се занимава специално с триото на Stellantis.


Skoda


Френският клон на Skoda стартира този конкурс на своите страници в Instagram и/или Facebook, като в последствие той бе предложен и от още няколко европейски държави. Интернет потребителите са поканени да коментират публикация, свързана с тази операция, като "тагнат" двама от техните контакти, които притежават автомобил, конкуриращ се с Fabia и които според тях биха имали нужда от по-голям товарен обем.

Победителят ще бъде изтеглен на случаен принцип и ще получи монтирана на теглича кутия във формата на задната врата на Fabia. Обемът на този допълнителен багажник ще възлиза на разликата между този на автомобила на победителя и този на Skoda. Конкурсът е отворен до 5 април 2023 г. включително.


Skoda


За да популяризира тази операция, Skoda представя Peugeot 208, Citroën C3 и Opel Corsa, оборудвани с багажници, подобни на този, който ще бъде спечелен. Над всяка от тях е посочена разликата в обема между френската кола и Fabia. 

Често срещани в САЩ, сравнителните реклами са изключително редки в Европа. Тази инициатива на Skoda е част от хумористична промяна в комуникацията на марката в Европа и в частност във Франция. През ноември 2021 г. например моделите в гамата бяха „ преименувани “ за времето на кампанията, за да се подчертае, че са налични бързо, докато глобалното производство на автомобили се забавя.


0 от 500
  • #4
    4 rate up comment 8 rate down comment
    На чехите ( преди 1 година )
    нищо не им липсва, защото Шкода отдавна е собственост на ФАГ! И дори ламарините не са чешки!
  • #3
    5 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    380 литра! Толкова беше едно време багажника на Леон и Голф от по-горния сегмент. Нещата вървят нагоре откъм размери по-бързо отколкото очаквах.
  • #2
    9 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Щом говорим за надцакване, нещата са ясни. В бизнеса, ако действаш с надцакване ти е спукана работата. За кратко може да успееш да реализираш нещо, но в дългосрочен план е контрапродуктивно.
  • #1
    15 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Доста обратното на умна е тази реклама. Европееца не е с манталитета на американците и едва ли някой ще клъвне на тази пошла кампания. Вместо да се правят на интересни от Шкода е добре да видят какво правят по-добре другите щом продават повече и да наблегнат там. Видно е, че не големината на багажника е най-важното за клиентите, а някои други нещо, които липсват на чехите.