IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Skoda се опитва да надцака френските си конкуренти

Чехите предлагат допълнително багажно пространство за Fabia

Skoda предлага на собствениците на Peugeot 208, Citroën C3 и други модели, конкуриращи се директно с Fabia, да играят, за да се опитат да спечелят допълнителен багажник, монтиращ се на теглича на колата. Импровизираната игра се провежда през социалните мрежи в няколко страни в Европа, като акцентът е Франция.


Skoda


Предлагането на повече обем на багажника (и следователно заден надвес) по-голям от този на конкуренцията е част от философията на марката Skoda. Този атрибут остава съществен момент и сега, когато чешкият производител от групата Volkswagen обновява изцяло дизайна на своите автомобили.

И Fabia е вярна на това кредо. Нейният багажник с обем от 380 литра надминава този на Renault Clio (284 л), Dacia Sandero (328 л), Toyota Yaris (286 л) или дори тези на неговите конкуренти от групата Stellantis: Peugeot 208 ( 265 л), Citroën C3 (300 л) и Opel Corsa (309 л). Но въпреки това Fabia изостава от повечето си френски конкуренти по отношение на продажбите и Skoda преминава в офанзива с комуникационна кампания, съчетана със състезание, което се занимава специално с триото на Stellantis.


Skoda


Френският клон на Skoda стартира този конкурс на своите страници в Instagram и/или Facebook, като в последствие той бе предложен и от още няколко европейски държави. Интернет потребителите са поканени да коментират публикация, свързана с тази операция, като "тагнат" двама от техните контакти, които притежават автомобил, конкуриращ се с Fabia и които според тях биха имали нужда от по-голям товарен обем.

Победителят ще бъде изтеглен на случаен принцип и ще получи монтирана на теглича кутия във формата на задната врата на Fabia. Обемът на този допълнителен багажник ще възлиза на разликата между този на автомобила на победителя и този на Skoda. Конкурсът е отворен до 5 април 2023 г. включително.


Skoda


За да популяризира тази операция, Skoda представя Peugeot 208, Citroën C3 и Opel Corsa, оборудвани с багажници, подобни на този, който ще бъде спечелен. Над всяка от тях е посочена разликата в обема между френската кола и Fabia. 

Често срещани в САЩ, сравнителните реклами са изключително редки в Европа. Тази инициатива на Skoda е част от хумористична промяна в комуникацията на марката в Европа и в частност във Франция. През ноември 2021 г. например моделите в гамата бяха „ преименувани “ за времето на кампанията, за да се подчертае, че са налични бързо, докато глобалното производство на автомобили се забавя.


0 от 500
  • #34
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    #31 правилно - паЖо с Шкода няма смисъл да се сравнява - първото само мазохист може да поиска да притежава.
  • #33
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Живях и в Чехия и Словакия, най-много ми липсват жените на Словакия, а от Чехия - красивите архитектурно градове.
  • #32
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Пежото и Корсата не са ли близнаци, от къде идва тази разлика между тях? А това е поредното доказателство, че Ситроен С3 е най-0доброто предложение на Стелантис в класа. Жалко, че типично за тях ще го направят да е ниско и тясно като Корса и 208 в следващото поколение.
  • #31
    5 rate up comment 2 rate down comment
    До долните ( преди 2 месеца )
    Съжалявам ама да сравняваш Пежо със скода не е сериозно.
  • #30
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    до 29 - за какъв комфорт и окачване говориш в този сегмент въобще?
  • #29
    6 rate up comment 6 rate down comment
    До 28 ( преди 2 месеца )
    Шкодата е дървена кола , като повечето от ваг групата. За окачването кво да говорим- лагерна количка. Но, ккато е казал народа- за всеки влак си има пътници. Аз лично държа на съотношението комфорт/ цена / качество и в това отношение Рено са номер 1, мое мнение. Дори Дачията , която е супер поевтинено Рено , дори тя изкарва спокойно по 300 000 км . Примери по фирмите - хиляди. Дори аз имах служебна Дачия - на 340 000 я бракуваха , като единствения ремонт беше , че на 200 000 хвърли турбина.
  • #28
    6 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Единствената френска кола, която си струва парите, е Дачия! Всичко останало е бутафория! Дачията също е бутафория, но поне не претендира да е нещо повече от чудесен служебен автомобил. Ситроен бяха класа в иновациите, преди Пежо да ги съсипят! Сега Пежо съсипват и Опел! Шкодите са най-добрият вариант за парите си! Не са Фолксваген, не са Ауди, ама не им и трябва, взели са най-доброто и от Фолксваген, и от Ауди като технология!
  • #27
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Точка 2 ( преди 2 месеца )
    Имат Дачия с амного по коли а какво съотношение цена като баклукчавата им електрипка е 150бона
  • #26
    9 rate up comment 7 rate down comment
    G. T. ( преди 2 месеца )
    Шкода са съпостаеими с Икеа. Нито са най-красивите, нито са най-качествените. Но съотношеное цена/качество, нямат равни Точка.
  • #25
    8 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Френските опити за автомобили винаги са били жалки и вредни за собствениците си.. Шкода са сто пъти по-смислен избор и то не само заради много по-големия багажник.