IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Skoda Yeti на старо - какво да очакваме?

Първият кросоувър на чехите е надежден, но крие и някои неприятни изненади

Първият кросоувър на Skoda – Yeti, дебютира през 2009 г. Освен в родната Чехия – в завода в Квасини, моделът се сглобяваше на още няколко места по света - в Китай, Индия, Казахстан, Украйна и Русия, което също допринесе за увеличаване на популярността му.

Технически Yeti споделя платформата A5 (PQ35) с кросоувъра Volkswagen Tiguan и редица други модели на концерна VW Group. Моделът се предклага с предно задвижване, както и във версии с задвижване на всички колела - със свързване на задната ос с съединител Haldex. Какви са неговите основни проблеми, както и силните му страни, разкриват експертите от изданието ZR.

Skoda Yeti на старо – какво да очакваме (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #14
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Собственик ( преди 1 година )
    Колата си е много Ок.2.0 D. 150 КС. Двигателя е самолет.Подръжката на халдекса е 100 лв на 30 Хил. Км. за масло и толкова. 4х4 си работи много прилично!Шофира се като лека кола , не се клатушка по завоите. Спира добре.Като цяло е супер!Багажника е 430 л. Повечето малки SUV джипове са с подобен багажник. Сваляш седалките и става 1600л. Един куфар на покрива и вече имате багажно пространство са цялата покъщнина. Окачването е приемливо , като се има предвид в какви дупки се шофира :)
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Джони ( преди 1 година )
    До 12: Би ли споделил какво не ти харесва на Тигана? Кое поколение и двигател. Коя скоростна кутия?
  • #12
    1 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    До 11,не твори глупости,точно едно към едно са с Тигана,и двете са скапани с много проблеми и скъпа поддръжка,при Шкода/в превод означава беда/ е малко по-поносима цената в сравнение с ФВ но висока в сравнение с предназначението и и нишата която заема.Врабче няма как да стане орел.
  • #11
    6 rate up comment 5 rate down comment
    expert ( преди 1 година )
    Има една голяма грешка в статията. Този модел няма нищо общо с Tiguan, на базата на Fabia е.
  • #10
    17 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Спокойно в България не се предлагат бройки под 250-300 хил км, така че ще сте сигурни че изброените проблеми отдавна са отстранени.. :)
  • #9
    7 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    преди време когато стартиараха във ваг групата цената и беше много добра и се взимаха за служебни и ги сцепваха от каране но! да имаш личен автомобил от тази марка е компромис . карал съм такива ( служебни ) имам представа какви ядове имат и личен такъв няма да си взема !!!
  • #8
    12 rate up comment 7 rate down comment
    онзи ( преди 1 година )
    много проблеми. ама няма да я караш много щото ще виси в сервизите често.
  • #7
    6 rate up comment 2 rate down comment
    148 ( преди 1 година )
    Да иде масло.
  • #6
    16 rate up comment 2 rate down comment
    Попара ( преди 1 година )
    Най- здравата кола, която съм карал. Взех я на 20км сега е на 330 000. Преди седмица смених съединител за първи път. Карам я много по черно- никакви издънки. Е, сменям лагери но..... Естествено и основното обслужване...2.0 Дизел 170кс ръчна. Единственият минус- малък багажник....
  • #5
    16 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 година )
    Накратко: Бензин от групата на VAG след 2010-а, категорично не, която и да е. Дизелите им биват. Японка само бензин, дизел не ( изключение 3.0 и нагоре на Land Cruser ).